بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد این واحد طی شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس از کانال های مختلف ارتباطی بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8% و نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.
احتراما به اطلاع سهامداران محترم می رساند، نسبت به بهینه سازی و به روز آوری پورتال سهامداران اقدام گردیده است...
اولین مرحله جوایز طرح سام به حساب مشتریان واجد شرایط واریز شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان روز شنبه اول مهر ماه 1391، با حضور مدیرعامل،اعضای هیات عامل و مدیران حوزه فن آوری اطلاعات بانک برگزار شد.
عرضه اوراق گواهی صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، با نطارت سازمان بورس و اوراق بهادار از شنبه مورخ 25 شهریور ماه سال جاری در شعب بانک پارسیان آغاز می شود.
همزمان با ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران، 95 شعبه از 164 شعب بانک پارسیان در تهران به عنوان شعب کشیک، از روزهای هفتم لغایت 11 شهریورماه آماده خدمت رسانی به مشتریان و هموطنان گرامی هستند. فهرست شعب کشیک بانک پارسیان در تهران در سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.parsian-bank.com. در دسترس مراجعه کنندگان قرار گرفته است.
در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و تکریم ارباب رجوع، شعبه عسلویه بانک پارسیان به محل جدید خود به نشانی، بوشهر، میدان انقلاب، خیابان لیان شرقی، پلاک 119 انتقال یافت. هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به این شعبه همانند گذشته از تمامی خدمات بانکی در شرایطی مطلوب تر و مناسب تر بهره مند شوند.
همکاران شعب تبریز و اردبیل همگام با ملت شریف ایران، در اقدامی انسان دوستانه به همنوعان خود، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای پشتیبانی و کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی اقدام نمودند.
مهندس منصوری در راستای اجرایی شدن طرح شبکه الکترونیک پرداخت کارت (شاپرک) ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود :"اخذ کارمزد"، "ساماندهی واریز آنی" و "حذف کارتخوان های متعدد" از مزایای شاپرک است.
پنجمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان پس از بررسی نظرات مشتریان برگزار و 3 برنده این دوره مشخص شدند.