X
   
 
    • شما به خانواده بزرگ بانک پارسیان دعوت شده اید!

      بانک پارسیان، خدمتی را برای آسایش و راحتی شما فراهم کرده است تا به آسانی و بدون نیاز به حضور در شعبه، با نصب همراه بانک پارسیان من در هر جا افتتاح حساب کنید و به جمع خانواده پارسیان بپیوندید.

    • مزایای افتتاح حساب غیر حضوری در بانک پارسیان

      • آسانــی و راحتـی دریافـت خدمـات بانکـی
      • افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی رایگان
      • سریع ترین روش افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی
      • ارسال رایگان کارت بانکی در حداقل زمان ممکن به نشانی دلخواه شمــا
      • تعیین رمز ها ، فعال و غیر فعال سازی کارت توسط شما
      • استفاده از کیف پول الکترونیک
      • دریافت آنی سود سهام شرکت ها
      • امکان فعالسازی غیرحضوری همراه بانک پارسیان و استفاده از خدمات متنوع آن
    • برای افتتاح حساب غیر حضوری به این موارد نیاز دارید:

      نصب همراه بانک پارسیان من

      سیم کارت در مالکیت شما

      کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت نام کارت ملی به همراه شناسنامه

      امضاء شما بر روی کاغذ سفید بدون خط با خودکار آبی یا مشکی

      مطلع بودن از نشانی و کدپستی درست خود

    • مراحل احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری
    • پرسش هـای متـداول

      همراه بانک پارسیان برای متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری چگونه فعال می شود؟

      در برنامک همراه بانک پارسیان: الزاماً با « ورود مجدد » به همراه بانک پارسیان بخش مشتری جدید و ابتدا ورود کدملی و در ادامه کد فعالسازی 6 رقمی ارسال شده از طرف بانک، امکانپذیرست.
      در برنامک تاپ: الزاماً با « ورود مجدد » به تاپ و انتخاب گزینه «افتتاح حساب غیرحضوری/فعالسازی همراه بانک» و در ادامه کد فعالسازی 6 رقمی ارسال شده از طرف بانک، امکانپذیرست.
      نکته1: کد فعالسازی همراه بانک ساعاتی پس از افتتاح حساب برای مشتری پیامک می شود. برخی مشتریان تصور می کنند با ورود به صفحه فعالسازی باید در همان لحظات منتظر دریافت پیامک کد فعالسازی باشند، در حالی که این کد از قبل برای آنها پیامک شده است.
      نکته2: در فرایند فعالسازی همراه بانک، رمز ورود و رمز انتقال وجه همراه بانک توسط مشتری تعیین شده و در انتها نام کاربری برای او پیامک خواهد شد.

      پیامک «کد فعالسازی همراه بانک» را دریافت نکرده ام، چه کاری می توانم انجام دهم؟

      پیامک کد فعالسازی همراه بانک به صورت اتوماتیک ساعاتی پس از افتتاح حساب برای همه مشتریان ارسال می شود و نبود این کد بر روی تلفن همراه مشتری می تواند به دلایلی مانند در دسترس نبودن، خاموش بودن و یا احیانا پاک کردن آن توسط مشتری باشد در هر حال امکان ارسال مجدد پیامک «فعالسازی همراه بانک» به تلفن همراه بانک مشتری وجود نداشته و در صورت از دست دادن این پیامک به هر دلیل، تنها راه فعال سازی همراه بانک، مراجعه حضوری به شعب بانک می باشد.

      شیوه دریافت رمز اول کارت نقدی چگونه است؟

      رمز اول کارت به شماره همراه متقاضی پیامک می شود، امکان تغییر رمز اول کارت از طریق گزینه صدور رمز اول در همراه بانک و یا با مراجعه به شعب و خودپردازهای بانک وجود دارد.

      پیامک «رمز کارت» را دریافت نکرده ام. چه کاری می توانم انجام دهم؟

      مشتری می بایست با استفاده از پیامک کد فعالسازی همراه بانک نسبت به فعالسازی همراه بانک خود اقدام و سپس با ورود به همراه بانک و قسمت صدور رمز اول کارت، اقدام به تعیین رمز برای کارت خود نماید.

      چگونه می توانم مرسولات پستی کارت خود را پیگیری نمایم؟

      کلیه مشتریانی که در خواست کارت فیزیکی داشته اند، می توانند پس از دریافت پیامک کد 24 رقمی پیگیری مرسوله، از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست، فرایند ارسال کارت خود را پیگیری نمایند:
      https://tracking.post.ir/

      افتتاح حساب غیرحضوری و ارسال کارت بانکی، چه مدت زمان می برد؟

      افتتاح حساب های غیرحضوری و آماده سازی مرسوله کارت مشتری معمولا تا 3 روز کاری و ارسال پستی مرسولات در تهران و مراکز استان ها طی 3 روز کاری و برای شهرستانها و روستاها طی حداکثر 7 روز کاری انجام خواهد شد.

      برای افتتاح حساب غیرحضوری در بانک پارسیان از کجا شروع کنم؟

      1. دانلود همراه بانک «پارسیان من» و ورود به بخش «مشتری جدید»
      2. دانلود برنامک «تاپ» و ورود به بخش نماد بانک پارسیان در بالای صفحه و گزینه افتتاح حساب غیرحضوری
      3. استفاده از نسخه «وب اپلیکشن» همراه بانک پارسیان با ورود به وب سایت بانک بخش همراه بانک پارسیان

      آیا برای آموزش فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری مستندات راهنمایی وجود دارد؟

      بله، متقاضیان می توانند با مطالعه راهنمای گام به گام افتتاح حساب غیرحضوری با جزئیات بیشتر مراحل افتتاح حساب غیرحضوری آشنا شوند.

      هنگام وارد کردن سریال کارت ملی و یا شماره موبایل خطا دریافت می کنم و نمی توانم وارد فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری شوم؟

      اشتباه وارد کردن اطلاعات از سمت مشتری و یا قطعی سامانه های ثبت احوال و شاهکار از جمله دلایل عدم امکان ورود به این فرآیند است. در این حالت، مشتری می بایست در ساعات دیگری مجدداً تلاش نماید.

      آیا امکان ویرایش گزینه های فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری (آدرس و نوع حساب و ...) بعد از ثبت درخواست وجود دارد؟

      خیر، این امکان وجود ندارد.

      آیا آدرس ارسال پستی کارت میتواند متفاوت از آدرس اولیه باشد؟

      بله ، امکان معرفی آدرس و کد پستی معتبر دیگری برای متقاضی وجود دارد. حضور شخص متقاضی در آدرس ارائه شده از الزامات شرکت پست می باشد.

      دلیل دریافت خطای "شما در حال حاضر مشتری بانک می باشید" چیست؟

      به دلیل اینکه اطلاعات هویتی متقاضی از قبل در سامانه بانکی پارسیان وجود داشته است. در این حالت متقاضی امکان افتتاح حساب غیرحضوری را نداشته و می بایست از طریق شعب بانک اقدام نماید.

      در هنگام ضبط ویدئو با گوشی اندروید خطا دریافت می کنم و یا ویدئو بارگذاری نمی شود. چه راه حل دیگری وجود دارد؟

      در برخی مدل های گوشی، متقاضی با ضبط ویدئو مشکل دارد. در این حالت، متقاضی میبایست با استفاده از گزینه «سه نقطه» زیر کادر ضبط ویدئو اقدام به ضبط ویدئو نماید، چنانچه از این طریق نیز با مشکل مواجه شود، می بایست با قراردادن سیم کارت خود در یک مدل گوشی هوشمند دیگر اقدام نماید.

      چرا باید ویدئو سلفی بگیریم؟

      ویدئو سلفی در واقع برای اثبات حضور فرد استفاده می‌شود. این ویدیو با استفاده از الگورتیم های قدرتمند هوش مصنوعی و پایگاه های اطلاعاتی رسمی کشور پردازش شده و واقعی بودن مالک اصلی اطلاعات را تشخیص می دهد.

      دلایل رد شدن درخواست، چگونه به اطلاع متقاضی افتتاح حساب غیرحضوری خواهد رسید؟

      کلیه دلایل رد شدن درخواست های احرازهویت افتتاح حساب برای متقاضیان به صورت پیامکی به اطلاع ایشان می رسد. در این صورت مشتری باید با ورود مجدد به قسمت "مشتری جدید" اقدام به رفع ایرادات نموده و درخواست خود را ارسال نماید.
      نکته: در صورتی که متقاضی پیامک رد درخواست را دریافت نکرده باشد، با ورود به قسمت "مشتری جدید" نیز می تواند دلایل رد درخواست خود را مشاهده کند.

      فرآیند درخواست کارت به چه صورت است ؟

      متقاضی دارای 3 انتخاب برای دریافت و یا عدم دریافت کارت است:
      1-"علاوه بر نمایش تصویر، کارت به آدرس من پست شود"
      با انتخاب این گزینه و پس از چاپ کارت، رمز اصلی کارت برای متقاضی پیامک شده و کارت فعال می شود. در ادامه کارت فعال شده به نشانی درخواستی متقاضی از طریق پست ارسال و کد مرسوله به منظور پیگیری مرسوله ارسالی برای متقاضی پیامک می شود. در صورتیکه که به هر طریقی متقاضی قادر به دریافت کارت ارسالی خود نباشد، کارت به بانک عودت داده می شود.
      2-"تصویر کارت را می خواهم، نیازی به پست کارت ندارم"
      با انتخاب این گزینه ، فقط عملیات­ها­ی بانکی بدون حضور کارت (خرید اینترنتی، انتقال وجه کارت به کارت و ...) با داشتن CVV2، تاریخ انقضا و رمز یکبار مصرف پیامکی امکان پذیر خواهد بود و بعد از اتمام فرایند تصویر کارت برای متقاضی قابل نمایش و فعال می باشد.
      3-"کارت نمی خواهم"
      در صورت انتخاب این گزینه، تراکنش های منطبق برحساب (حساب به حساب، پایا، ساتنا، پرداخت قبض از طریق حساب و ..) از طریق همراه بانک پارسیان من امکان پذیر خواهد بود و بعداز اتمام فرایند، فقط شماره حساب به متقاضی نمایش داده می شود.

      درخواست کارت داده ام، آیا تا قبل از دریافت کارت می توانم کارت به کارت، خرید و ... انجام دهم؟

      کلیه مشتریانی که درخواست کارت داشته اند، می توانند بلافاصله پس از دریافت پیامک کد فعالسازی همراه بانک، اقدام به فعالسازی همراه بانک خود نموده و در این فرایند، تصویر کارت آنها شامل شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضا صرفا برای "یکبار" به آنها نمایش داده می شود که با دارا بودن این اطلاعات، مشتری می تواند کلیه عملیات غیرحضوری مرتبط با کارت خود را انجام دهد.

      در صورت فراموشی اطلاعات کارت(CVV2 و تاریخ انقضا)، آیا امکان بازیابی آن ها وجود دارد؟

      در صورت فراموشی CVV2 و تاریخ انقضا به هیچ عنوان امکان بازیابی آنها وجود ندارد. در این حالت مشتریانی که درخواست کارت فیزیکی داشته اند الزاما میبایست منتظر دریافت کارت خود از اداره پست باشند و مشتریانی که صرفاً درخواست مشاهده تصویر کارت داشته اند الزاما می بایست با مراجعه حضوری به شعب بانک اقدام به دریافت جسم کارت نمایند.

      درخواست تصویر کارت (کارت بدون جسم) داشتم، آیا اکنون می توانم درخواست کارت فیزیکی بدهم؟

      درخواست "تصویر کارت بدون ارسال جسم کارت" منجر به صدور فیزیک کارت نخواهد شد و مشتری تنها می تواند شماره کارت خود را از طریق پیامک و یا تصویر کارت خود (شامل شماره/تاریخ انقضاء/CVV2) را مشاهده و برای خدمات بدون نیاز به فیزیک کارت از آن استفاده نماید. در صورت درخواست جسم کارت، مراجعه حضوری مشتری به شعب بانک الزامیست.

      شیوه فعالسازی خدمت دریافت پیامک تراکنش های بانکی بر روی تلفن همراه چگونه است؟

      پس از دریافت پیامک کد فعالسازی همراه بانک و انجام عملیات فعاالسازی، از منوی تنظیمات همراه بانک پارسیان، گزینه «فعالسازی/تمدید پیامک» را انتخاب کنید.

    • همیــن حالا نصب کنید