تاریخ خبر: ۱۳۹۱/۰۷/۱۷زمان خبر: ۱۴:۲۱تعداد بازدید: ۲۶۳ نسبت به سال89 صورت گرفت:رشد47 درصدی تماس های مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان
بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک پارسیان نشان می دهد این واحد طی شش ماه اول سال 91، پاسخگوی 44,380 تماس از کانال های مختلف ارتباطی بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8% و نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.
بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک پارسيان نشان مي دهد اين واحد طي شش ماه اول سال 91، پاسخگوي 44,380 تماس از کانال هاي مختلف ارتباطي بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 8% و نسبت به مدت مشابه آن در سال 89 ، 47 درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان؛ اين عملکرد نشان مي دهد، به طورکلي طي دو سال گذشته به ترتيب پيغام هاي صوتي ضبط شده توسط اين مرکز 196%، ايميل هاي ارسالي به مرکز 65% و تماس هاي تلفني 45% افزايش داشته است.
بيشترين تماسهاي برقرارشده با مرکز از طريق تلفن بوده است. شايان توجه است که تعداد ايميل هاي ارسالي به بانک از جانب مشتريان و مردم روز به روز بيشتر مي شود که نشانه توسعه و پيشرفت ارتباطات الکترونيکي بين بانک و مخاطبانش مي باشد.
بر اساس اين گزارش بيشترين تماس ها با مرکز طي شش ماه اخير پيرامون موضوعات خدمات الکترونيکي، کارت ها و خدمات شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (تاپ) مي باشد.
همچنين نتايج بدست آمده از مقايسه موضوعات تماسهاي رسيده به مرکز در نيمه اول سال هاي 90 و 91 نشان دهنده آن است که درخواست استخدام در بانک پارسيان در سال جاري نسبت به سال گذشته و موضوعات مربوط به خدمات الکترونيکي (تلفنبانک، خدمات شرکت تاپ و ...) همواره بيشترين موضوعات مورد سؤال مشتريان بوده و با توجه به ارائه خدمات الکترونيکي جديد، روز به روز نيز افزايش مي يابد، تعدادتماسها درخصوص اطلاعات شعب افزايش يافته، ارائه پيشنهاد از طرف مردم 26% وسؤالات مربوط به سهام، کارتها، انواع حسابها، خدمات ارزي و تسهيلات کاهش يافته است.
گفتني است بيش از چهار سال از تأسيس و راه اندازي واحد «ارتباط با مشتريان بانک پارسيان» مي گذرد و هم اکنون اين مرکز با هدف ارزش آفريني براي مشتريان از طريق چندين نرم افزار پاسخگوي تماس هاي تلفني، ايميل ها، پيامک ها و پيغام هاي صوتي مشتريان و تمامي افرادي است که نياز به راهنمائي و مشاوره در زمينه خدمات مختلف بانکي دارند. پاسخگويي مؤثرو باکيفيت به مشتريان، تکريم مشتري، سرعت در ارائه خدمت و امنيت اطلاعات مشتريان از اصول محوري عملکرد مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان مي باشد.