X
   
 
    • مركز ارتباط با مشتريان بانك پارسيان

      مركز تماس وصداي پارسيان
      اداره مركز تماس وصداي پارسيان بانك پارسيان در سال 1386 با رويكرد تداوم و تسهيل ارتباط با مشتريان ارجمند و در راستاي تحقق بيش‌ازپيش اصل مشتري مداري و باهدف راهنمايي و پاسخگويي نظام‌مند و سريع فعاليت خود را آغاز نمود. توانمندي برقراري ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهاي پرداخت الكترونيكي، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‌افزارهاي بانكي از ويژگي هاي كارشناسان پاسخگوي اين مركز است. بانك پارسيان افتخار دارد كه در راستاي ايجاد ارتباط موثر با مشتريان و رفع موارد اعلامي از سوي ايشان از اسفند ماه96 به صورت 24*7 پاسخگوي مشتريان مي باشد.
      اهم خدمات قابل‌ارائه توسط مركز
      پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي بانكي مشتريان
      ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهيلات و شرايط و مقررات دريافت انواع خدمات
      ارائه مشاوره درزمينهي بهره‌گيري از خدمات بانكي
      آموزش و راهنمايي مشتريان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك (اينترنت بانك،تلفن‌بانك، همراه بانك و...)
      راهنمايي مشتري جهت رفع مغايرت‌هاي مالي
      بازتاب مشكلات احتمالي در بهره برداري از خدمات بانكي به واحد مربوطه و پيگيري آنها
      دريافت و پي گيري تمامي ديدگاه ها ، انتقادات و شكايت ها و بازتاب آن به واحدهاي مرتبط
      بازتاب پيشنهادهاي مشتريان از طريق فرآيند نظام پيشنهادها
      مسدود كردن كارت نقدي و غيرفعال سازي خدمات غيرحضوري در تمامي ساعات شبانه روز
      ارائه اطلاعات شعب و واحدهاي بانك
      راهنمايي درباره صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري بانك


      مسيرهاي ارتباطي با مركز تماس وصداي پارسيان:
      تلفن، تلفن گويا، صندوق صوتي و نمابر: 81151000-021
      ايميل: info@parsian-bank.ir
      پيامك: 10005401
      وب: لينك صفحه انتقادات و پيشنهادها

      شماره تماس واحدهاي پاسخگو
      تلفن گويا اداره سهام: 26-88362720-021
      مركز پايا و ساتنا: 84843530
      امداد پذيرندگان پايانه هاي فروش و درگاه هاي اينترنتي پارسيان: 2318-021
      صندوق قرض الحسنه پارسيان: 1-88988900-021
      بيمه پارسيان 8259-021
      تامين سرمايه لوتوس پارسيان 8656-021
      ميزامدادشتاب- بانك مركزي: 29911-021

      راهنمايي براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك
      فعالسازي خدمات بانكداري الكترونيك به صورت غيرحضوري
      امكان فعالسازي خدمات بانكداري الكترونيك مانند ، اينترنت بانك، همراه بانك و تلفن بانك و دريافت رمز ورود به آنها، از قسمت سامانه خانه پارسيان در وب سايت بانك پارسيان وجود دارد. همچنين در موارد ضروري مي توانيد از طريق سامانه خانه پارسيان، خدمات بانكداري الكترونيك خود را غيرفعال نماييد.
      راهنمايي براي مسدود كردن كارت نقدي
      مسدود كردن كارت نقدي، از طريق خودپردازهاي بانك پارسيان و با دوبار زدن كليد سبز ميسر شده است. همچنين از طريق خدمات بانكداري الكترونيك از قبيل؛ اينترنت بانك، همراه بانك وتلفن بانك ، در صورت فعال بودن سرويس، امكان مسدود كردن كارت نقدي وجود دارد.
      از طريق تماس با مركز تماس وصداي پارسيان نيز امكان مسدود كردن كارت وجود دارد.
      راهنمايي براي رفع مغايرتهاي شتابي
      در صورتيكه به هنگام استفاده از كارت، در سامانه هاي بانكداري الكترونيك بانك پارسيان دچار مغايرت شديد، چنانچه وجه مغايرت يافته پس از 72 ساعت كاري به حساب برنگشت، به منظور اعلام مغايرت، بايستي به همراه كارت ملي و صورتحساب كارت مبدا، به يكي از شعب بانك پارسيان مراجعه نماييد.
      راهنمايي براي انتقال وجه كارت به كارت
      براي انتقال وجه كارت به كارت شتابي، از طريق سامانه هاي بانكداري الكترونيك، مي بايست از رمز اينترنتي كارت نقدي خود استفاده نماييد. رمز اينترنتي كارت نقدي را مي توانيد از طريق خودپردازهاي بانك پارسيان به كارت خود اختصاص دهيد. از اين رمز مي توانيد براي خريدهاي اينترنتي و پرداخت قبوض نيز استفاده نماييد.
      راهنمايي براي بازيابي رمز شارژ سيم كارت
      از طريق دستگاههاي خودپرداز بانك پارسيان و با انتخاب كليد «صورتحساب» و سپس گزينش «گزارش شارژهاي خريداري شده»، امكان مشاهده 10 رمزآخر شارژهاي خريداري شده از درگاه هاي بانك پارسيان وجود دارد.

      راهنمايي درباره زمان تسويه شاپرك

      طبق اعلام بانك مركزي واريز عمليات پايانه هاي فروشگاهي (شاپرك)، در روزهاي كاري (شنبه تا پنج شنبه) بين ساعت 4:30 الي 7:30 و در روزهاي تعطيل بين ساعت 14:00 الي 16:00 انجام مي گردد.