X
   
 
    • مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      مرکز تماس وصدای پارسیان
      اداره مرکز تماس وصدای پارسیان بانک پارسیان در سال 1386 با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز نمود. توانمندی برقراری ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهای پرداخت الکترونیکی، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‌افزارهای بانکی از ویژگی های کارشناسان پاسخگوی این مرکز است. بانک پارسیان افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از اسفند ماه96 به صورت 24*7 پاسخگوی مشتریان می باشد.
      اهم خدمات قابل‌ارائه توسط مرکز
      پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان
      ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات
      ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی
      آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک،تلفن‌بانک، همراه بانک و...)
      راهنمایی مشتری جهت رفع مغایرت‌های مالی
      بازتاب مشکلات احتمالی در بهره برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها
      دریافت و پی گیری تمامی دیدگاه ها ، انتقادات و شکایت ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط
      بازتاب پیشنهادهای مشتریان از طریق فرآیند نظام پیشنهادها
      مسدود کردن کارت نقدی و غیرفعال سازی خدمات غیرحضوری در تمامی ساعات شبانه روز
      ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک
      راهنمایی درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک


      مسیرهای ارتباطی با مرکز تماس وصدای پارسیان:
      تلفن، تلفن گویا، صندوق صوتی و نمابر: 81151000-021
      ایمیل: info@parsian-bank.ir
      پیامک: 10005401
      وب: لینک صفحه انتقادات و پیشنهادها

      شماره تماس واحدهای پاسخگو
      تلفن گویا اداره سهام: 26-88362720-021
      مرکز پایا و ساتنا: 84843530
      امداد پذیرندگان پایانه های فروش و درگاه های اینترنتی پارسیان: 2318-021
      صندوق قرض الحسنه پارسیان: 1-88988900-021
      بیمه پارسیان 8259-021
      تامین سرمایه لوتوس پارسیان 8656-021
      میزامدادشتاب- بانک مرکزی: 29911-021

      راهنمایی برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
      فعالسازی خدمات بانکداری الکترونیک به صورت غیرحضوری
      امکان فعالسازی خدمات بانکداری الکترونیک مانند ، اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک و دریافت رمز ورود به آنها، از قسمت سامانه خانه پارسیان در وب سایت بانک پارسیان وجود دارد. همچنین در موارد ضروری می توانید از طریق سامانه خانه پارسیان، خدمات بانکداری الکترونیک خود را غیرفعال نمایید.
      راهنمایی برای مسدود کردن کارت نقدی
      مسدود کردن کارت نقدی، از طریق خودپردازهای بانک پارسیان و با دوبار زدن کلید سبز میسر شده است. همچنین از طریق خدمات بانکداری الکترونیک از قبیل؛ اینترنت بانک، همراه بانک وتلفن بانک ، در صورت فعال بودن سرویس، امکان مسدود کردن کارت نقدی وجود دارد.
      از طریق تماس با مرکز تماس وصدای پارسیان نیز امکان مسدود کردن کارت وجود دارد.
      راهنمایی برای رفع مغایرتهای شتابی
      در صورتیکه به هنگام استفاده از کارت، در سامانه های بانکداری الکترونیک بانک پارسیان دچار مغایرت شدید، چنانچه وجه مغایرت یافته پس از 72 ساعت کاری به حساب برنگشت، به منظور اعلام مغایرت، بایستی به همراه کارت ملی و صورتحساب کارت مبدا، به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایید.
      راهنمایی برای انتقال وجه کارت به کارت
      برای انتقال وجه کارت به کارت شتابی، از طریق سامانه های بانکداری الکترونیک، می بایست از رمز اینترنتی کارت نقدی خود استفاده نمایید. رمز اینترنتی کارت نقدی را می توانید از طریق خودپردازهای بانک پارسیان به کارت خود اختصاص دهید. از این رمز می توانید برای خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض نیز استفاده نمایید.
      راهنمایی برای بازیابی رمز شارژ سیم کارت
      از طریق دستگاههای خودپرداز بانک پارسیان و با انتخاب کلید «صورتحساب» و سپس گزینش «گزارش شارژهای خریداری شده»، امکان مشاهده 10 رمزآخر شارژهای خریداری شده از درگاه های بانک پارسیان وجود دارد.

      راهنمایی درباره زمان تسویه شاپرک

      طبق اعلام بانک مرکزی واریز عملیات پایانه های فروشگاهی (شاپرک)، در روزهای کاری (شنبه تا پنج شنبه) بین ساعت 4:30 الی 7:30 و در روزهای تعطیل بین ساعت 14:00 الی 16:00 انجام می گردد.