X
   
 
    • برای پنجمین دوره صورت گرفت:اعلام برندگان قرعه کشی صندوق نظرات مشتریان بانک پارسیان

      برای پنجمین دوره صورت گرفت:اعلام برندگان قرعه کشی صندوق نظرات مشتریان بانک پارسیان

      پنجمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان پس از بررسی نظرات مشتریان برگزار و 3 برنده این دوره مشخص شدند.

      پنجمين دوره قرعه کشي صندوق انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان پس از بررسي نظرات مشتريان برگزار و 3 برنده اين دوره مشخص شدند.
      بانک پارسيان با هدف تقدير از مشتريان خود و در راستاي همفکري و مشارکت آنها در تکميل فرم هاي نظر سنجي پيرامون ارايه هرچه بهترخدمات در شعب ، پنجمين دوره قرعه کشي جوايز آن دسته از کساني که با تکميل فرم هاي ياد شده و انداختن آن در درون صندوق انتقادات و پيشنهادهاي شعب ، با بانک همراهي داشتند را برگزار کرد.
      برندگان پنجمين دوره اين قرعه کشي که مربوط به سه ماهه بهار 91 مي باشند، آقايان "محمد امين آبي ، مشتري شعبه بازار آهن، "هادي معصومي ماسوله"، مشتري شعبه تالش و" محمد خسروپناه"، مشتري شعبه بلوارجانباز مشهد هستند که به هر نفر کارت هديه يک ميليون ريالي اهدا مي شود.
      بر اساس اين گزارش، قرعه کشي ها هر سه ماه يک بار ، پس از استخراج فرم هاي نظر سنجي از صندوق انتقادها و پيشنهادها و با استمرار روش مشتري مدارانه ي بانک پارسيان برگزار و به سه نفر از مشترياني که تلفن خود را بر روي برگه درج کرده باشند به قيد قرعه کارت هديه يک ميليون ريالي اهدا و اسامي ايشان در هفته نامه و نيزسايت پارسيان درج خواهد شد.