X
   
 
    • مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان برگزار شد

      مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان برگزار شد

      مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان روز شنبه اول مهر ماه 1391، با حضور مدیرعامل،اعضای هیات عامل و مدیران حوزه فن آوری اطلاعات بانک برگزار شد.

      در اين مراسم آقاي شايسته، مديرعامل بانک پارسيان ضمن تبريک فرا رسيدن يازدهمين سالگرد تاسيس بانک و خوش آمدگويي به معاون جديد و تقدير از زحمات مهندس منصوري گفت: روال سازمان هاست که افراد مدتي براي تحقق اهدافي هستند و تلاش مي کنند و وقتي از آن سازمان جدا مي شوند قطعا ارزش هايي از خود به يادگار مي گذارند و ادامه کار را به ديگري مي سپارند.
      ايشان خاطر نشان کرد: من شهادت مي دهم که آقاي منصوري هرچه دانش علمي و تخصصي داشت به کار برد و حوزه کاري خود در بانک را به جلو پيش بردند، من شخصاً از اينکه ايشان ار بانک برود رضايت نداشتم، ولي اصرار ايشان باعث شد که با استعفايشان موافقت کنم.
      آقاي شايسته اظهار داشت: صداقت، صميميت و همراهي آقاي منصوري با تيم پارسيان مثال زدني است و ايشان در دوران خدمت يک لحظه از اين مسير غافل نبود. يکي ازاقدامات مهم ايشان، پروژه لوتوس است که به زودي با همت معاون جديد و کارکنان سخت کوش تحت نظر ايشان اجرايي خواهد شد.
      مدرعامل بانک در اين مراسم ضمن تبريک به آقاي رضاقلي و تشکر از ايشان به خاطر قبول اين مسئوليت خاطرنشان کرد: آقاي رضاقلي سال ها در حوزه IT فعاليت داشته و از سوابق علمي و فني خوبي برخوردار است. با توجه به صداقت ، تخصص و سوابق کاري ايشان و آشنايي با پروژه هاي فن آوري اطلاعات حوزه هاي مالي و بانکي از جمله لوتوس از او خواستيم که با ما همکاري داشته باشند و حضورشان در حوزه IT با توجه به جايگاه و سابقه اي که دارند مي تواند کمک شاياني براي بانک داشته باشد.

      آقاي مهندس منصوري نيز در اين مراسم ضمن تشکر از مديرعامل و اعضاي هيات عامل و اظهار خرسندي از حضور آقاي رضا قلي در جمع پارسياني ها اظهار داشت : اگر چه پس از حدود 11 سال در جايي کارکردن و از آن جا رفتن بسيار سخت است، اما من اعتقاد دارم که اگر هر فردي جداگانه نزد خود فکر کند که چه قدر در پيشبرد کارها موثر بوده است، اين نگاه بسيار مثبت و کار ساز است و جابجايي ها بالنده خواهد بود.
      ايشان ادامه داد : در اين مدت اعتقاد من بر کار تيمي و مشترک بوده و از اين منظر به اعتمادي که دوستان و همکارانم در بانک به من داشتند اداي دين کردم و همواره اين اعتماد را پاس داشتم. نکته ديگر اين که با وجود همکاران خوبي که دارم هم اکنون IT جوان و تواناست . در شرايط سخت تمام تلاشم اين بود که دين خود را به انفورماتيک و بانک اداکنم لذا اميدوارم پروژه هايي که هم اکنون در دست اجرايي شدن است با وجود آقاي رضاقلي و همت همکاران IT هرچه زودتر به سرانجام برسد.
      آقاي دکتر فطانت نيز در اين مراسم با تاکيد بر ويژگي هاي ممتاز آقاي مهندس منصوري و با تشکر از زحمات ايشان اظهار داشت : هم اکنون وجود ساختاري قوي در حوزه IT بانک و گروه مالي مسلط پارسيان، حاصل تلاش،مديريت قوي و توانمندي مهندس منصوري است و تلاش هاي وي در بانك پارسيان باعث شد تا اين بانك در اكثر حوزه هاي بانكداري الكترونيك موفق و درخشان عمل کند. ضمنا از حضور آقاي رضاقلي نيز تشکر مي کنم و حضور ايشان مي تواند نويد تحول و نشاطي مجدد براي IT بانک باشد.
      آقاي فلاح، معاون طرح و برنامه بانک نيز ضمن تقدير از زحمات آقاي مهندس منصوري اظهار داشت: به دليل همکاري تنگاتنگي که در کارها با ايشان داشتم، همانگونه که مديرعامل محترم فرمودند، ايشان منبع دانش و تجربه هستند و در اين مدتي که در بانک حضور داشتند، از دانش و تجربيات ايشان براي پيشبرد اهداف بانک استفاده شاياني کرديم که بدينوسيله مراتب سپاس خود را اعلام و براي ايشان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.
      آقاي مهاجري، معاون امور بين الملل بانک نيز در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات آقاي منصوري اظهار داشت : اميدوارم که ايشان هرکجا مي روند موفق و پيروز باشند و ما نيز بتوانيم کماکان از تجربيات و رهنمودهاي ايشان بهره گيريم و جا دارد از زحمات ايشان در راه اندازي نرم افزارهاي ارزي سپاسگزاري کنم.
      در کارنامه آقاي مهندس منصوري سوابق ارزشمندي در حوزه فناوري اطلاعات به چشم مي خورد. ايشان فارغ‌التحصيل دبيرستان اديب و مدرسه عالي کامپيوتردر سال 59 است و پس از فارغ‌التحصيلي و گذراندن خدمت سربازي وارد سازمان خدمات کامپيوتري شهرداري شد و پس از آن در شرکت نفت استخدام گرديد. منصوري طي يک پروژه‌ جهت انتقال سيستم‌هاي قديمي روي سيستم جديد 3 سال در انگليس فعاليت کرد و در سال 66 همزمان با ورودش به ايران سرپرستي يک گروه آنلاين در شرکت نفت را عهده دار شد .پس از آن وارد شرکت داده‌پردازي شد و به عنوان مسول فني پروژه‌هاي مالياتي کشور و حساب جاري رفاه ، فروشگاه زنجيره اي رفاه به فعاليت پرداخت. وي همزمان با تاسيس بانک پارسيان از سال 80 با عنوان مدير برنامه ريزي فناوري اطلاعات وارد اين بانک شد و سپس سال ها به سمت معاونIT بانک مشغول به خدمت بود.
      پس از ايشان از روز شنبه 1/7/91 آقاي رضا قلي به عنوان معاونت فناوري اطلاعات بانک پارسيان منصوب شده است. رضا قلي در سال 85 در صندلي مدير عاملي شرکت خدمات انفورماتيک نشست و سپس به ايران ارقام رفت و مجدد در سمت مديرعاملي اين شرکت قرار گرفت و از آنجا نيز رهسپار شرکت داده پردازي شد تا در نقش عضو هيات مديره شرکت در حوزه IT به تلاش خود ادامه دهد‍. وي مدتي را نيز در شرکت خدمات رايانه اميد وابسته به بانک سپه مديرعامل بود