X
   
 
    • نسخه IOS برنامه همراه بانک پارسیان راه اندازی شد.

      نسخه IOS برنامه همراه بانک پارسیان راه اندازی شد.

      با تلاش کارشناسان IT و مهندسان برنامه نویس بانک پارسیان، نسخه IOS برنامه «همراه بانک پارسیان» راه اندازی و آماده بهره برداری شد.

      با تلاش کارشناسان IT و مهندسان برنامه نويس بانک پارسيان، نسخه IOS برنامه «همراه بانک پارسيان» راه اندازي و آماده بهره برداري شد. در حال حاضر دانلود برنامه يادشده از طريق وب سايت بانک پارسيان فراهم شده است. شايان توجه است؛ مشتريان گرامي براي دانلود نرم افزار همراه بانک پارسيان مي توانند از طريق مرورگر گوشيiphone يا ipad خود وارد وب سايت بانک پارسيان به نشاني www.parsian-bank.ir شده و سپس از نوار بالاي صفحه به ترتيب گزينه هاي «بانکداري الکترونيکي» --> «بانکداري موبايل» --> «برنامه کاربردي همراه بانک پارسيان» را انتخاب کنند. سپس در صفحه جديد لينک «دريافت نسخه IOS» را انتخاب کنند که با اين کار بلافاصله عمليات دانلود و نصب برنامه برروي گوشي اجرا مي شود.
      پس از نصب برنامه همراه بانک پارسيان، با نام کاربري و رمز ورود به سرويس تلفنبانک مي توان وارد برنامه و از خدمات متنوع آن بهره مند شد. بنابراين مشترياني که نام کاربري و رمز ورود به تلفنبانک پارسيان را ندارند، لازم است به همراه شناسنامه، کارت ملي و دفترچه حساب خود به يکي از شعب بانک پارسيان مراجعه و درخواست فعالسازي سرويس تلفنبانک بنمايند و رمزهاي موردنياز را دريافت کنند.
      همچنين براي انجام عمليات انتقال وجه و ساير پرداخت ها از طريق همراه بانک لازم است رمزهاي يکبار مصرف نيز از شعبه دريافت شود.