X
   
 
    • سرویس پیامک بانکی
      فعال سازی سرویس پیامک حساب:



      پیامک بانکی، یکی از راه های مطمئن و در دسترس برای اطلاع لحظه ای دارندگان حساب ها از تراکنش های بانکی آنهاست.
      بانک پارسیان، با توجه به تنوع نیازها و سلیقه های مشتریان در خصوص شیوه ی دریافت پیامک تراکنش های حساب ، شرایطی را فراهم کرده تا هر مشتری بتواند بر اساس تمایل خود، نسبت به فعالسازی/ غیرفعالسازی و تمدید سرویس پیامک بانکی خود اقدام و هزینه ی استفاده از این سرویس را مدیریت کند. بر این اساس، هرفرد بر اساس کارکرد و نوع پیامک دریافتی خود، هزینه پرداخت می کند.
      با بهره گیری از این سرویس، می توان انتخاب کرد که پیامک تمامی تراکنش های حساب دریافت شود ( با مبلغ نامحدود) یا اینکه صرفا تراکنش های بیشتر از 20 هزارتومان به مشتری اطلاع رسانی شود. همچنین اینکه، پیامک بانکی حاوی موضوع و شرح تراکنش باشد یا خیر.
      در چارچوب این روش که شبیه به خرید بسته های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه می باشد، مشتری ابتدا بهای خرید یک بسته رو پرداخت می کند و به دنبال آن، کارمزدهای مرتبط با پیامک‌های ارسالی، از بسته مزبور کسر می‌شود. این بسته ها در حجم های دویست هزارریالی، پانصدهزارریالی و یک میلیون ریالی ارائه می شوند. پس از خاتمه ی حجم هر بسته، مشتری می بایست مجدداً بسته ی جدید خریداری کند که این موضوع پس از مصرف 90 درصد ازحجم هربسته، از طریق ارسال پیامک، به مشتری اطلاع رسانی می شود.
      در جدول زیر، انواع بسته های پیامکی قابل انتخاب توسط مشتری، نمایش داده شده اند:


      این خدمت هم اکنون از طریق شعب بانک و هم به صورت غیر حضوری از طریق همراه بانک پارسیان من و یا اینترنت بانک قابل دریافت هست.
      فعالسازی از طریق همراه بانک پارسیان من:

      مسیر فعالسازی:
      منوی تنظیمات◀️ فعالسازی/ تمدیدپیامک ◀️ تمدید سرویس◀️ بسته اعتباری◀️ انتخاب یکی از بسته های 12 گانه.
      فعالسازی از طریق اینترنت بانک پارسیان:

      مسیر فعالسازی:
      تنظیمات◀️ مدیریت سرویس پیامک◀️ تمدیدپیامک◀️ تراکنش محور◀️ انتخاب یکی ازبسته های 12 گانه.
      ضمناً امکان دریافت رایگان پیام تراکنش های حساب، کماکان از طریق پیام نوتیفیکیشن همراه بانک پارسیان من و پیام رسان آیگپ فراهم است.