X
   
 
    • کارت اعتباری عام
      کارت اعتباری:
      در سال‌های اخیر استفاده از کارت اعتباری بانک‌ها به‌صورت گسترده و برای پوشش نیازهای فوری و با مبالغ خرد مشتریان بانک، موردتوجه قرارگرفته است.
      کارت اعتباری، ابزاری برای استفاده از اعتباری مشخص در دوره‌ای معین است که بانک بر مبنای عقد مرابحه به مشتری تخصیص می‌دهد.
      تجربه‌ها نشان داده، در شرایط تورمی و کاهش قدرت خرید افراد در طول زمان، برنامه‌ریزی برای خرید در زمان حال و بازپرداخت اقساط در آینده، بهتر از صبر کردن برای تأمین نقدینگی در آینده می باشد؛ لذا کارت اعتباری، ابزاری برای افزایش قدرت خرید مشتریان، خصوصاً در شرایط تورمی به شمار می‌آید.
      کارت اعتباری بانک پارسیان:
      بانک پارسیان ، باهدف تأمین نیازهای مالی و افزایش قدرت خرید مشتریان خود، توسعه‌ی کسب‌وکارهای خرد، تسهیل و تسریع در معاملات و کاهش نقل ‌وانتقال پول، به‌عنوان راهکاری مدرن،کارت اعتباری خود را با قابلیت استفاده در شبکه گسترده‌ی فروشگاهی ارائه نموده است.
      اعتبار اختصاص داده‌شده به متقاضیان این کارت تا سقف 3.000.000.000 ریال می‌باشد و دارندگان این کارت می‌توانند از آن علاوه بر خرید حضوری از پایانه‌های فروشگاهی در خریده‌ای اینترنتی نیز استفاده کنند.

      ذینفعان کارت اعتباری بانک پارسیان:
      پذیرندگان: به عنوان فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات
      متقاضیان تسهیلات: به عنوان خریداران کالا و خدمات

      انواع کارت اعتباری بانک پارسیان :
      1- عام : باقابلیت استفاده در تمامی پایانه های فروش و درگاه‌ها.
      2-بخش‌بندی شده با محل مصرف مشخص (یا کارت مولتی سگمنت): که صرفاً قابلیت خرید از یک یا چند پایانه فروش محدود ( مجزا و هرکدام با مبلغ مشخص) دارد. در این نوع کارت‌ها ، با استفاده از اعتبار خرید بانک پارسیان برای تأمین وجه، امکان برخورداری از منافع حداکثری برای فروشندگان و خریداران فراهم شده و ضمن ایجاد زنجیره ای از خدمات مالی جذاب برای طرفین معامله، تسهیلات بانکی نیز در محل درست خود به مصرف می رسد.
      در این محصول، برای هر بخش یک خط اعتباری (با شرایط منحصر به خود) در نظر گرفته‌شده و مجموع تمامی بخش‌ها حداکثر برابر سقف مجاز هر فرد (در حال حاضر مبلغ سه میلیارد ریال) خواهد بود.

      مزایای کارت اعتباری بخش‌بندی شده ( مولتی سگمنت):
      • این نوع از کارت اعتباری دارای بخش بندی‌های مجزا و نامحدود (مانند کالای بادوام، مصرفی، سلامت، گردشگری، عام و...) می‌باشد.
      • هر بخش با توجه به ویژگی‌های خود دارای گروهی از پذیرنده‌ها در زیرمجموعه خود می‌باشد که امکان خرید اعتباری و استفاده از اعتبار ارزان قیمت را برای مشتریان بانک از مجموعه‌های متنوعی از شبکه تأمین فراهم می‌نماید.
      • امکان استفاده از تخفیفات و مزایای هر فروشنده برای دارندگان کارت فراهم است
      • با توجه به شبکه پذیرندگی طرف قرارداد با بانک، اعطای تسهیلات در هر بخش با شرایط نرخ‌های انتخابی امکان‌پذیر خواهد بود.
      • شبکه پذیرندگی در چرخه مبادلات پولی خود، فروش نسیه را حذف و به‌صورت نقدی کالای موردنظر خود را خواهد فروخت.
      • افزایش فروش محصول برای فروشنده از طریق تقبل بخشی از هزینه های کارت از طریق کارمزد تسهیم

      • اعطای کارت اعتباری به پرسنل سازمان ها جهت خرید از عرضه کنندگان کالا یا خدمات با بهترین شرایط
      • امکان استفاده از اپلیکیشن تاپ به عنوان ارائه دهنده خدمات غیرحضوری کارت در بخش گردشگری.
      • تجربه مطلوب تر مشتری با جایگزین شدن یک کارت به جای چندکارت.

      شیوه ی درخواست:
      برای دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان، می توانید از طریق شعب بانک و یا به صورت غیرحضوری از سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ) اقدام نمایید.

      برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مرکز تماس بانک گفتگو کنید: 02181151100