X
   
 
    • بروشور سبا کارت
      سپرده ی سبا:

      باشگاه مشتریان بانک پارسیان در پاسخ به وفاداری و همراهی صمیمانه مشتریان گرامی، سپرده سبا را معرفی می نماید. (سبا برگرفته از ابتدای کلمات عبارت سپرده ی بانکی ارزشمند می باشد )

      معرفی محصول:
      سپرده سبا از نوع حساب کوتاه مدت با نرخ یک درصد ماه شمار بوده و با مزایای زیر به مشتریان گرامی ارائه می شود:
      - جوایز قرعه‌کشی؛
      - عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان(در صورت عضو نبودن)؛
      - عضویت خودکار در باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپیا) و استفاده از شبکه تخفیف گسترده در سراسر کشور- حدود 8000 پذیرنده با تخفیف به میزان 1 تا 49‌% (البته میزان تخفیفات در هر دوره متغیر است)؛
      - کارت اعتباری؛
      - صندوق امانات؛
      - تخفیفات بیمه ای مشروط به مانده به مبلغ 10.000.000 ریال؛
      - سایر پاداش های ارزشمند باشگاه؛

      در صورتی که در بانک پارسیان دارای سپرده ی کوتاه مدت نمی باشید، با افتتاح سپرده سبا می توانید از پاداش‌های باشگاه مشتریان ( مانند دریافت کارت اعتباری و صندوق امانات ) برخوردار شده و یا در قرعه کشی های فصلی باشگاه با جوایز متنوع شرکت کنید.
      ضمناً با دریافت سباکارت از هر یک از شعب بانک پارسیان، به صورت خودکار عضو باشگاه مشتریان شده و نیاز به ثبت نام مجدد در باشگاه نخواهید داشت.

      شما می توانید به ازای امتیازات کسب شده از محل این سپرده، در دوره زمانی تعیین شده یکی از گزینه های «شرکت در قرعه کشی» یا « عدم شرکت در قرعه کشی» را انتخاب نمایید:
      - در صورت انتخاب گزینه ی شرکت در قرعه کشی، پس از پایان دوره سه ماهه، در قرعه کشی شرکت داده شده و امتیازات شما صفر خواهد شد.
      - با انتخاب گزینه دوم ( عدم شرکت در قرعه کشی)، امکان انتقال امتیازات سپرده‌ی سبای شما به سبد امتیازات بانکی تان، فراهم می شود و از مجموع کل امتیازات، امکان دریافت جوایز بانکی ( کارت اعتباری، صندوق امانات ) و باشگاهی را خواهید داشت.

      مبنای قرعه‌کشی، امتیازات کسب شده از محل کمترین مانده ی روزانه سپرده سبا در طی دوره ی زمانی سه ماهه و به ازای هر 1.000.000 ریال، چهار امتیازخواهد بود.

      در نظر داشته باشید:
      - در صورت عدم انتخاب، پیش فرض ، "شرکت در قرعه کشی" برای شما منظور خواهد شد.
      - امکان تغییر بین گزینه های دریافت کارت اعتباری یا شرکت در قرعه کشی برای مشتری صرفاً در 15 روز ابتدای هر دوره وجود خواهد داشت و امتیاز مورد نظر از ابتدای هر دوره در نظر گرفته خواهد شد.
      - با توجه به ضوابط جدید بانک مرکزی پیرامون حساب های مازاد، صرفا آن دسته از مشتریانی که در بانک پارسیان حساب کوتاه مدت دیگری ندارند، می توانند برای دریافت سباکارت اقدام کنند.
      - سبا کارت پارسیان با طراحی متفاوتی نسبت به سایر کارت های نقدی بانک ارائه شده است.

      برای دریافت اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک مراجعه و یا با همکاران ما در مرکز تماس و صدای پارسیان ( شماره 81151000 ) گفتگو کنید.

      سباکارت، کارت برنده ی شمااست!