X
   
 
    • پـارسیـان مـن
      پارسیان من
      پارسیان من تجربه ای نو از یک همراه بانک است که توسط بانک پارسیان فراهم شده تا خدمات بانکی بصورت کاملا دیجیتال در اختیار مشتری قرار بگیرد.
      در پارسیان من نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست و همه خدمات بانکی به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

    • دریافت اپلیکیشن همراه بانک پارسیان

      اپلیکیشن پارسیان من را از معتبرترین مارکت های اندروید و IOS دریافت نمایید.


    • خدمات قابل ارائه در همراه بانک پارسیان
      پارسیان من امکان استفاده از تمامی بانک پارسیان را بصورت یکپارچه در یک اپلیکیشن فراهم نموده است. خدماتی مثل افتتاح حساب و دریافت کارت، انتقال وجه از سپرده و کارت های بانکی، پرداخت قبوض، شارژ سیمکارت و و بسته اینترنتی، چک، پیچک و ... همه در اپلیکیشن موبایلی ارائه شده است.
    • رمـز پویـا

      رمـز پویـا

      در صورت نیاز به دریافت رمز پویا برای انجام تراکنش های بانکی در درگاه های پرداخت اینترنتی، میتوانید با مراجعه به قسمت کارت ها و انتخاب گزینه رمز پویا، نسبت به ثبت نام و فعال سازی رمز پویای پیامکی خود اقدام نمایید.
      چکاد

      چکاد

      چک الکترونیکی

      یکی ار قبلیت های موجود در همراه بانک پارسیان من، سرویس چک الکترونیکی است. با استفاده از این سرویس دیگر نیاز به دریافت چک فیزیکی نبوده و مشتریان میتوانند از طریق آن نسبت به صدور چک الکترونیکی اقدام نمایند.
      مدیریت چک های صیادی

      مدیریت چک های صیادی

      پیچک

      امکان صدور چک، انتقال چک توسط دارنده آن به دیگران و استعلام چک تمامی بانک ها، جهت تایید یا رد چک دریافتی از دیگران و اخذ گزارشات مربوطه.
      افتتاح حساب بانک پارسیان

      افتتاح حساب بانک پارسیان

      مشتریان جدید می توانند پس از دریافت و نصب آخرین نسخه نرم افزار، با صرف چند دقیقه بدون نیاز به مراجه به شعب، با طی چندین مرحله ساده و احراز هویت غیر حضوری جهت اففتاح حساب و دریافت کارت بانکی از طریق پست اقدام نمایند.
      صندوق پیـام

      صندوق پیـام

      دسترسی به پیامک های رمز یکبار مصرف ارسال شده به شماره همراه مشتریان جهت لاگین بر روی درگاه های مختلف برای مشتریان خارج از کشور در صندوق پیام همراه بانک موجود می باشد. همچنین امکان مشاده تمامی تراکنش های انجام شده نیز در این بخش قابل مشاهده است.
      انتقال لحظه ای

      انتقال لحظه ای

      پل

      انتقال وجه آنی از طریق حساب مبدا به شبای کلیه بانک ها تا سقف 15 میلیون تومان.
      تبدیل شماره کارت، حساب و شبـا

      تبدیل شماره کارت، حساب و شبـا

      امکان تبدیل شماره کارت به شماره حساب و شبا و بالعکس در نرم افزار پارسیان من میسر می باشد.
      اخذ انواع گزارش

      اخذ انواع گزارش

      در قسمت گزارشات، امکان دریافت گزارشات مربوط به انواع تراکنش ها از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و همچنین ثبت و انتقال چک میسر می باشد.