X
   
 
    • کارت تنخواه سازمانی
      کارت تنخواه سازمانی بانک پارسیان، یک کارت با امکانات متنوع است که به نام سازمان صادر شده و با رویکرد نظام‌مندسازی نمایندگان خرید سازمان‌ها و شرکت ها، پایش رفتار خرید تنخواه داران اعم از زمان و مکان و تاریخ و ...، امکان مشاهده گردش و تراکنش‌های خرید و سهولت بهره‌برداری از کارت و در نهایت، افزایش ضریب امنیت خرید ارائه می شود.
      ویژگی های کارت:
      مدت اعتبار کارت : 5 سال؛
      رمز کارت : دارای رمز اول 4 رقمی و رمز دوم (خرید اینترنتی) 6 رقمی ؛
      امکان خرید شارژ، پرداخت قبوض و خرید کالا و خدمات و سایر خدمات ارزش افزوده از طریق تمامی پایانه های فروشگاهی و سامانه‌های پرداخت مجازی عضو شبکه شاپرک از طریق اینترنت و تلفن همراه؛
      صدور رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت از طریق خودپردازهای بانک پارسیان؛
      امکان تغییر رمز اول کارت از طریق خودپردازهای بانک پارسیان؛
      ارسال پیامک به شماره همراه دارنده کارت پس از انجام هر تراکنش؛
      امکان مشاهده موجودی کارت بر روی خودپرداز پارسیان وکارتخوان ها شبکه شاپرک؛
      طراحی خاص و چاپ لوگو؛
      امکان صدور کارت تنخواه پارسیان به تعداد تنخواه داران و به نام سازمان ؛
      امکان برداشت نقدی از خودپردازهای پارسیان تا سقف روزانه ی اعلامی بانک مرکزی ( 2.000.000 ریال) {در صورت اعلام درخواست سازمان}
      برخورداری از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در سراسر کشور؛
      مراحل درخواست کارت تنخواه سازمانی:
      صدور کارت تنخواه پارسیان به تعداد تنخواه داران و به نام سازمان امکانپذیر است. برای سفارش کارت، مشتری حقوقی (متقاضی)، می بایست دارای سپرده در بانک پارسیان بوده و نامه درخواست خود شامل تعداد کارت مورد نیاز و سقف مبلغ شارژ و مشخصات تنخواه داران را به شعبه مورد نظر و یا نمایندگی های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارائه نماید. پس از عقد قرارداد با سازمان مربوطه توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، کارت‌ها به سازمان ارائه خواهد شد.

      چگونگی شارژ کارت تنخواه سازمانی:
      قابلیت شارژ این کارت‌ها به 2 روش حضوری با نامه سازمانی ( ارسال نامه و فیش واریزی از طریق سازمان) و غیرحضوری شارژ آنی در اپلیکیشن تاپ منوی پارسی کارت تا سقف 30.000.000 ریال وجود دارد.
      در روش حضوری، متقاضی می‌بایست مجموع مبالغ شارژ کارت‌های تنخواه را به همراه درج شناسه واریز منحصر‌به‌فرد خویش به حساب شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به شماره 0200004895002 نزد بانک پارسیان واریز و مستندات واریز را تحویل شعب بانک، تاپ و یا نمایندگی تعیین شده آن نماید.

      *سایر اقدامات نظیر اعلام مفقودی، انسداد/ رفع انسداد کارت ها، فراموشی رمز و... با ارائه درخواست به شعب بانک و یا نمایندگی های تجارت الکترونیک امکانپذیر است.


      کارت تنخواه سازمانی،
      یک کارت با امکانات متنوع