صفحه اصلی
خدمات
سپرده های ریالی
سپرده قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سپرده سبا
سرمایه گذاری کوتاه مدت
سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
پرسش های متداول ریالی
خدمات و تسهیلات ریالی
پرداخت قسط تعاونی اعتبار ثامن
تعمیر و بازسازی مسکن
ساخت پروژه های ساختمانی
خرید کالاهای مصرفی
تامین سرمایه واحدهای بازرگانی
تامین سرمایه واحدهای تولیدی
خرید محل کار
تسهیلات بازسازی محل کار
پرسش های متداول اعتباری
طرح اعتباری نوید پارسیان
طرح اعتباری پژواک پارسیان
طرح پرداخت تسهیلات ریالی/ ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی
خدمات اعتباری به شرکتهای دانشبنیان
صندوق امانات پارسیان
سپرده ها و خدمات ارزی
نرخ خرید و فروش ارز
پرسش های متداول ارزی
کارت های بانکی
کارت خرید پارسیان
خدمات بدون کارت
کارت هدیه پارسیان
کارت نقدی پارسیان
کارت مجازی برای مشتریان حقوقی
بانکداری الکترونیک
بانکداری اینترنتی
خانه پارسیان
اینترنت بانک
سامانه بانکداری دیجیتال (تحت وب)
پرداخت قبوض- تجارت الکترونیک
خدمات ویژه
ایمیل بانک
دریافت شماره شبا
بانکداری تلفن و تلفن همراه
همراه بانک پارسیان من
همراه بانک بانکیار
سامانه بانکداری دیجیتال
نرم افزار تاپ
تلفن بانک
احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری
امضای پارسیان
سامانه های جانبی
سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ)
سامانه پارس
سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام
سامانه ثبت آنلاین مغایرت
ثبت چک های صیادی(پیچک)
سامانه استعلام مشخصات ضمانتنامه
سامانه امضای دیجیتال نماد بانک مرکزی(برنامک هامون)
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
پرداخت قسط تسهیلات تعاونی ثامن الحجج
استعلام مکاتبات بانک با دفاتر اسناد رسمی
راهنمای خدمات الکترونیک
راهنمای فعال سازی سرویس پیامک حساب
راهنمای استفاده از سامانه خانه پارسیان
راهنمای کاربری سامانه بانکداری دیجیتال
راهنمـای همراه بانـک
راهنمای امضای دیجیتال پارسیان
پرسش های متداول همراه بانک
راهنمای کارپوشه در همراه بانک پارسیان من
افتتاح حساب غیر حضوری - خوش آمدگویی
افتتاح حساب غیرحضوری - پرسش های متداول
راهنمای کاربری سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان(ستاپ)
پرسش های متداول اینترنت بانک
راهنمای ورود به اینترنت بانک (دو عاملی)
راهنمای ورود به اینترنت بانک (آفلاین)
پرسش های متداول بانکداری الکترونیک
راهنمای رمز دوم پویا
نکات ایمنی هنگام خرید اینترنتی
راهنمای سامانه شعبه مجازی
آگاهیبخشی امنیتاطلاعات
درباره پارسیان
پارسیان
تاریخچه بانک
پیام مدیرعامل
سهامداران
معاونین
مدیران
چهارسوق مالی پارسیان
ساختار سازمانی
ماموریت بانک
چشم انداز آینده
ارزش های سازمانی
اصول رفتار حرفه ای کارکنان
روابط عمومی
لوگوی پارسیان - گل لوتوس
صدای مشتری
اخبار
بروشورها
ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها
ارتباط با مناطق
واحدها
جستجوی شعب
باجه ها
ساعت کار شعب
بانک پارسیان الفروع العراق
بانک پارسیان شعب عراق
شعب منتخب طرح بیمه
اطلاع رسانی
سهام عدالت
سوالات متداول چکاد
پرسشنامه باشگاه مشتریان
استعلام مشخصات ضمانتنامه
مناقصه / مزایده
نتایج قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک
مبارزه با پولشویی
خودپردازهای برون شعبه ای (ویرایش آبان ماه)
فرم های یکنواخت عقود تسهیلات بانکی
شفافیت و انتشار اطلاعات
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
راهنمای رفع سوء اثر چک
بانک ها و موسسات اعتباری مجاز
طرح ارائه ی خدمات بیمه ای رایگان به سپرده گذاران
سوالات متداول
شماره تلفن مراکز ساتنا و پایا بانک ها
دانستنی های چک
اعلام آمار وام ازدواج پرداختی و درصف<___a>
تماس با ما
اطلاعات تماس
انتقادها و پیشنهادها
سامانه ی ثبت شکایات
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان
نظرسنجی وب سایت بانک پارسیان
نظرسنجی آگاهی بخشی
En
اینترنت بانک
|
باشگاه مشتریان
X
بانک پارسیان
نظرسنجی پرسشنامهای
(جزئیات)
جزئیات
نظرسنجی آگاهی بخشی
مشتری گرامی؛ ضمن سپاس از همکاری و مشارکت شما در تکمیل این پرسشنامه، لطفاً بهترین گزینه را برای هر یک از سؤال های زیر انتخاب فرمایید:
ردیف
سوال
1
*
مشتری بانک پارسیان :
هستم
نیستم
2
*
جنسیت:
مرد
زن
3
*
تحصیلات:
زیردیپلم
دیپلم
فوق دیپلم
لیسانس
فوق لیسانس
دکترا
4
*
سن:
زیر 20 سال
20 تا 30 سال
30 تا 40 سال
40 تا 50 سال
50 تا 60 سال
بالای 60 سال
5
*
پارسا با شماره ملی 2731495123، متولد بیست و دوم دی ماه 1364 بوده و از مشتریان قدیمی بانک می باشد. به نظر شما کدام یک از رمزهای زیر برای کارت بانکی وی مناسب تر است؟
2731
1364
4728
2222
6
*
یکی از مشتریان کتاب فروشی پارسا می خواهد مبلغی را به حساب وی واریز کند به همین جهت نیاز به شماره کارت بانکی پارسا دارد. به نظر شما کدام روش زیر برای ارسال شماره کارت مناسب است؟
ارسال عکس کارت از طریق پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی
ارسال عکس کارت از طریق ایمیل
ارسال شماره 16 رقمی کارت از طریق پیامک
ارسال تمامی اطلاعات کارت از طریق پیامک یا گفتن آنها از طریق تماس تلفنی
7
*
پارسا نام کاربری و کلمه عبور اینترنت بانک خود را از یک شعبه بانک دریافت کرده است. مطابق با الزامات امنیتی، وی در اولین ورود به سامانه باید رمز خود را تغییر دهد. به نظر شما کدام یک از کلمات عبور زیر مناسب تر است؟
P@r3aHd2
Aa123456
87654321
123qwe!@#QWE
8
*
پارسا پیامکی با مضمون اینکه «مشتری گرامی؛ شما مبلغ 500،000،000 میلیون ریال در قرعه کشی حساب های قرضالحسنه بانک برنده شده اید. لطفاً جهت دریافت این مبلغ، شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضای آن را به این شماره ارسال نمایید»، دریافت کرده است. به نظر شما وی بهتر است چه اقدامی انجام دهد؟
تنها در صورتی به پیامک جواب دهد که از سرشماره بانک ارسال شده است.
تنها شماره کارت خود را ارسال نماید زیرا برای ارسال وجه، فقط شماره کارت کافی است.
پیامک را پاک کرده و هیچ پاسخی هم به آن ندهد.
ابتدا با مرکز تماس بانک تماس گرفته و پس از اطمینان از صحت پیامک مربوطه، نسبت به ارسال اطلاعات خواسته شده اقدام نماید.
9
*
پارسا پیامکی دریافت کرده مبنی بر اینکه دولت در نظر دارد در راستای هدفمندسازی یارانه سوخت، مبلغی را به کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز نماید. جهت بررسی اینکه وی نیز مشمول دریافت این مبلغ می شود، گفته شده که وارد لینک “www.dowlat.yaraneh.ir” شده و اقدام به تکمیل اطلاعات درخواستی کند. به نظر شما رفتار مناسب چیست؟
این پیامک را پاک کند.
با کلیک بر روی لینک مربوطه، اقدام به تکمیل اطلاعات درخواستی و بررسی موضوع کند.
آدرس لینک را در کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه دیگری وارد کرده و سپس اقدام به تکمیل اطلاعات درخواستی کند.
بر روی لینک کلیک کرده اما از وارد کردن اطلاعات حساس نظیر رمز کارت بانکی خودداری کند.
10
*
یکی از دوستان پارسا قصد خرید اینترنتی از یک فروشگاه آنلاین را دارد. وی به علت عدم موجودی در کارت خود، از پارسا درخواست کرده شماره کارت و اطلاعات مندرج بر روی آن را به منظور خرید اینترنتی در اختیار وی قرار داده و به جای آن، وجه نقد به پارسا پرداخت نماید. مناسب ترین رفتار در این شرایط چیست؟
پارسا می تواند شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV2 را برای خرید اینترنتی در اختیار دوستش قرار داده و زمان ارسال پیامک رمز پویا از طرف بانک، آن را هم در اختیار وی قرار دهد.
پارسا می تواند از دوستش درخواست کند لینک خرید را برای وی فرستاده و با موبایل خود اقدام به خرید نماید.
پارسا می تواند با دوستش در این خصوص همکاری کرده اما اطلاعات کارت را خودش شخصاً وارد صفحه اینترنتی درگاه پرداخت نماید.
پارسا می تواند مبلغ را از طریق انتقال وجه کارت به کارت، برای دوستش واریز کرده تا وی با کارت خود اقدام به خرید نماید.
11
*
پارسا کارت جدید بانکی خود را به همراه برگه رمز آن از یک شعبه بانک دریافت کرده است. به نظر شما وی باید چه اقدامی انجام دهد؟
برگه رمز را جدا از محل کارت نگهداری کند.
بلافاصله از خودپرداز شعبه، اقدام به تغییر رمز اول کارت کرده و برگه را به روش مناسبی امحا کند.
برگه رمز را همراه کارت خود نگهداشته تا در مواقع مورد نیاز در دسترس باشد.
رمز نوشته شده در برگه را بر روی کارت بانکی خود نوشته و سپس آن را امحا کند.
12
*
پارسا می خواهد از یک فروشگاه اینترنتی خریدی را انجام دهد. به نظر شما رعایت کدام یک از موارد زیر الزامی نیست؟
بعد از خرید، رمز اینترنت بانک خود را تغییر دهد.
ابتدای آدرس آن سایت حتماً Https نوشته شده و دارای قفل سبزرنگ باشد.
سایت حتماً دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) باشد.
هنگام پرداخت وجه کالا، به درگاه پرداخت معتبری هدایت شده و از صفحه کلید مجازی نیز برای وارد کردن رمز عبور خود استفاده کند.
13
*
پارسا به علت تعدد کلمات عبور در سیستم ها و سامانه های مختلف، با مشکل به خاطرسپاری نام های کاربری و کلمات عبور خود مواجه است. مناسب ترین رفتار برای رفع مشکل پارسا چیست؟
استفاده از نام کاربری و کلمه عبور ساده جهت سهولت حفظ کردن آن
ذخیره نام کاربری و کلمه عبور در مرورگر کامپیوتر و گوشی تلفن همراه
استفاده از کلمه عبور مناسب با حداقل 8 کاراکتر و پیچیدگی کافی اما قابل به خاطر سپردن
یادداشت کلمات عبور مهم در سررسید شخصی
14
نام و نام خانوادگی (در صورت تمایل به شرکت در قرعه کشی):
15
شماره تماس (در صورت تمایل به شرکت در قرعه کشی):
کد امنیتی:
*