X
   
 
    • باشگاه مشتریان بانک پارسیان
      مشتری گرامی
      باشگاه مشتریان با هدف شناخت نیازهای بانکی، مالی و غیرمالی مشتریان وفادار بانک به منظور تعریف و ارائه خدمات و محصولات متناسب، پرسشنامه‌ حاضر را طراحی نموده است. مشارکت شما در تکمیل پرسشنامه، ما را در ارائه و بهبود کیفیت خدمات یاری خواهد نمود. پیشاپیش از زمانی که برای تکمیل پرسشنامه اختصاص می دهید سپاسگزاریم.
      ردیفسوال
      1 *جنسیت:
      2 *تحصیلات:
      3 *شغل:
      4 *سن:
      5 *وضعیت تأهل:
      6 *میزان آشنایی شما با باشگاه چگونه است؟
      7 *ازکدامیک از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پارسیان بیشتر استفاده می‌نمایید؟
      8 *خرید خود را بیشتر به چه صورت انجام میدهید؟
      9 *میزان علاقه شما به خدمات گردشگری چقدر است؟
      10 *میزان علاقه شما به دریافت خدمات بیمه‌ای از سمت بانک با شرایط ویژه چقدر است؟
      11 *میزان علاقه شما به استفاده از مراکز تفریحی و ورزشی چقدر است؟
      12 *میزان علاقه شما به دریافت تخفیف در استفاده از رستوران‌ها چقدر است؟
      13 *میزان علاقه شما به استفاده از بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار چقدر است؟
      14 *میزان علاقه شما به حوزه سینما، تئاتر و کنسرت چقدر است؟
      15 *میزان علاقه شما به استفاده از خدمات تاکسی و حمل نقل اینترنتی چقدر است؟
      16 *میزان علاقه شما به خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با شرایط ویژه چقدر است؟
      17 *میزان علاقه شما به خرید از فروشگاه‌های محلی به صورت تخفیفی چقدر است؟
      18 *میزان علاقه شما به دریافت تخفیف در خرید از فروشگاه‌های منتخب (پوشاک، لوازم خانگی و ...) چقدر است؟
      19 *میزان علاقه شما به دریافت تخفیف در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی چقدر است؟
      20 *عضویت در باشگاه مشتریان بانک پارسیان از طریق کدامیک از ابزارهای زیر برای شما جذاب تر است؟
      21 *تمایل دارید طرح ها و جوایز جدید باشگاه از چه طریقی به اطلاع شما برسد؟
      22 *جهت اطلاع از امتیازات خود در باشگاه کدامیک را ترجیح می‌دهید؟
      23درصورتیکه موضوعی مدنظر شما قرار دارد که در پرسشنامه به آن اشاره نشده، لطفاً مرقوم بفرمایید:
      کد امنیتی: *
    • طبقه بندی