صفحه اصلی
خدمات
سپرده های ریالی
سپرده قرض الحسنه پس انداز
قرض الحسنه جاری
سپرده سبا
سرمایه گذاری کوتاه مدت
سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
پرسش های متداول ریالی
خدمات و تسهیلات ریالی
پرداخت قسط تعاونی اعتبار ثامن
تعمیر و بازسازی مسکن
ساخت پروژه های ساختمانی
خرید کالاهای مصرفی
تامین سرمایه واحدهای بازرگانی
تامین سرمایه واحدهای تولیدی
خرید محل کار
تسهیلات بازسازی محل کار
پرسش های متداول اعتباری
طرح اعتباری نوید پارسیان
طرح اعتباری پژواک پارسیان
طرح پرداخت تسهیلات ریالی/ ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی
خدمات اعتباری به شرکتهای دانشبنیان
صندوق امانات پارسیان
سپرده ها و خدمات ارزی
نرخ خرید و فروش ارز
پرسش های متداول ارزی
کارت های بانکی
کارت خرید پارسیان
خدمات بدون کارت
کارت هدیه پارسیان
کارت نقدی پارسیان
کارت مجازی برای مشتریان حقوقی
بانکداری الکترونیک و سامانه های جانبی
بانکداری اینترنتی
خانه پارسیان
اینترنت بانک
پارسینس(تحت وب)
پرداخت قبوض- تجارت الکترونیک
خدمات ویژه
ایمیل بانک
دریافت شماره شبا
بانکداری تلفن و تلفن همراه
همراه بانک پارسیان من
همراه بانک بانکیار
پارسینس(اندروید)
نرم افزار تاپ
تلفن بانک
احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری
امضای پارسیان
سامانه های جانبی
سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ)
سامانه پارس
سامانه احراز هویت الکترونیکی سجام
سامانه ثبت آنلاین مغایرت
ثبت چک های صیادی(پیچک)
سامانه استعلام مشخصات ضمانتنامه
سامانه امضای دیجیتال نماد بانک مرکزی(برنامک هامون)
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
پرداخت قسط تسهیلات تعاونی ثامن الحجج
استعلام مکاتبات بانک با دفاتر اسناد رسمی
راهنمای خدمات الکترونیک
راهنمای فعال سازی سرویس پیامک حساب
راهنمای استفاده از سامانه خانه پارسیان
راهنمای کاربری سامانه پارسینس
راهنمـای همراه بانـک
پرسش های متداول همراه بانک
راهنمای کارپوشه در همراه بانک پارسیان من
افتتاح حساب غیر حضوری - خوش آمدگویی
افتتاح حساب غیرحضوری - پرسش های متداول
راهنمای کاربری سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان(ستاپ)
پرسش های متداول اینترنت بانک
راهنمای ورود به اینترنت بانک (دو عاملی)
راهنمای ورود به اینترنت بانک (آفلاین)
پرسش های متداول بانکداری الکترونیک
راهنمای رمز دوم پویا
نکات ایمنی هنگام خرید اینترنتی
راهنمای سامانه شعبه مجازی
سهامداران
درباره بانک
پارسیان
تاریخچه بانک
پیام مدیرعامل
معاونین
مدیران
چهارسوق مالی پارسیان
ساختار سازمانی
ماموریت بانک
چشم انداز آینده
ارزش های سازمانی
اصول رفتار حرفه ای کارکنان
روابط عمومی
لوگوی پارسیان - گل لوتوس
صدای مشتری
اخبار
بروشورها
ارتباط با مدیریت ها و معاونت ها
ارتباط با حوزه ها
واحدها
جستجوی شعب
باجه ها
ساعت کار شعب
ساعت کار واحدهای ستادی
بانک پارسیان الفروع العراق
بانک پارسیان شعب عراق
شعب منتخب طرح بیمه
اطلاعات اداره سهام
اطلاع رسانی
فرم های یکنواخت عقود تسهیلات بانکی
سوالات متداول چکاد
پرسشنامه باشگاه مشتریان
مناقصه / مزایده
شفافیت و انتشار اطلاعات
نتایج قرعه کشی صندوق قرض الحسنه بانک
مبارزه با پولشویی
استعلام مشخصات ضمانتنامه
استعلام گواهی تأیید سپرده/ واحدهای سرمایه گذاری/ اوراق مشارکت/ سهام
راهنمای رفع سوء اثر چک
هشدار های ضروری به مشتریان
بانک ها و موسسات اعتباری مجاز
طرح ارائه ی خدمات بیمه ای رایگان به سپرده گذاران
سوالات متداول
شماره تلفن مراکز ساتنا و پایا بانک ها
دانستنی های چک
اعلام آمار وام ازدواج پرداختی و درصف<___a>
تماس با ما
اطلاعات تماس
انتقادها و پیشنهادها
سامانه ی ثبت شکایات
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان
نظرسنجی وب سایت بانک پارسیان
نظرسنجی آگاهی بخشی
En
اینترنت بانک
|
باشگاه مشتریان
|
متن قانون جدید چک
X
بانک پارسیان
پرسش های متداول
(جزئیات)
جزئیات
بیشترین سوالات پرسیده شده
پیغام "دسترسی شما محدود شده است" در چه زمانی مشاهده می شود ؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۱:۱۶
دو حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد :
• مشتری به دلایلی از قبیل مفقودی گوشی، درخواست غیرفعال شدن برنامه همراه بانک برروی گوشی خود را به شعبه داده باشد، که در این حالت به علت غیرفعال شدن برنامه بر روی گوشی، این پیغام به مشتری ارسال می گردد.
• ممکن است در مواردی اشتباهاً توسط کاربر شعبه شماره همراه مشتری وارد لیست غیر فعال شده باشد. مشتری می تواند با مراجعه به شعبه مجدداً درخواست فعال شدن برنامه همراه بانک را اعلام نماید.
من ساکن شهرستان هستم برای دریافت گواهی تمکن به زبان انگلیسی چگونه می توانم اقدام کنم؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۰:۱۰
برای دریافت گواهی تمکن مالی نیازی نیست که از شهرستان به تهران مراجعه نمایید. شما می توانید درخواست گواهی تمکن مالی خود را به یکی از شعب شهرستان محل سکونت خود ارائه نمایید. سپس همکاران شعبه درخواست شما را برای واحد ارزی مربوط در تهران ارسال می کنند. گواهی تمکن پس از صدور به شعبه درخواست کننده ارسال خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به شعبه گواهی تمکن خود را دریافت نمایید.
حداکثر مبلغ برداشت نقدی از حساب چقدر است؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۴۴
150,000,000 ریال برای وجوه ریالی
10.000 دلار یا معادل آن در سایر ارزها برای وجوه ارزی
آیا می توان حساب قرض الحسنه ریالی را بعنوان حساب واریز سود سپرده ارزی معرفی نمود؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۵۸
خیر، با توجه به اینکه سود هر سپرده سرمایه گذاری مدت دار ارزی با نوع ارز آن یکسان می باشد، بنابراین متقاضی افتتاح حساب مذکور در زمان افتتاح می بایست حداقل دارای یک حساب قرض الحسنه پس انداز ارزی به همان ارز نزد بانک باشد تا به عنوان حساب سپرده واریز سود به سیستم معرفی گردد.
درصورتیکه مشتری توسط همراه بانک پارسیان اقدام به خرید شارژ سیم کارت نماید ولیکن رمز شارژ را دریافت ننماید، می بایست چه عملیاتی انجام دهد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۱:۲۱
سه روش برای دریافت رمز شارژ وجود دارد:
• مشتری می تواند با داخل شدن به منو حساب یا کارت، در گزینه مشاهده شارژهای خریداری شده، شارژ مربوطه را مشاهده نماید.
• با ورود به گزینه دریافت پیام> دریافت آخرین پیام، پیام آخر که درواقع همان پاسخ به پیام خرید شارژ است، را مجدد دریافت نموده، و شارژ خریداری شده را مشاهده نماید.
• مراجعه به شعبه و اعلام کدرهگیری و دریافت رمز شارژ، شعبه نیز می تواند از طریق گزینه بانکداری مدرن> قسمت صدور رمز> شارژهای خریداری شده، با وارد نمودن شماره مشتری و کد رهگیری شارژ را به مشتری اعلام نماید.
کارمزد صدور «کارت نقدی» چقدر است؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۰:۱۴
کارتهای نقدی پارسیان به صورت آنی و با کارمزد صدور 23.000 ریال در شعبه صادر و به مشتری تحویل می شود.
آیا امکان تغییر سپرده مشترک به انفرادی و عکس آن وجود دارد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۳۷
خیر- تبدیل حسابهای مشترک به انفرادی و عکس آن ممنوع می باشد.
در مورد نحوه خرید و فروش سهام اطلاعاتی در اختیار بنده قرار دهید.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۴۸
1- می توانید با اداره سهام بانک پارسیان تماس حاصل نمایید.
2- می توانید به وب سایت بانک پارسیان قسمت اطلاع رسانی، گزینه پارسیان در بورس مراجعه نمایید.
3- می توانید به وب سایت سازمان بورس و ارواق بهادار مراجعه نمایید.
4- می توانید به یکی از نمایندگی های کارگزاری سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه نمایید.
آیا برای افتتاح حساب مدت دار ارزی حساب دیگری هم باید افتتاح کرد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۵۷
بلی، بایستی حساب قرض الحسنه ارزی با حداقل موجودی 100واحد ارز مورد نظر برای واریز سود حساب مدت دار ارزی افتتاح نمود.
روش استفاده از سیستم همراه بانک بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید چگونه است؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۳۲
بهترین گزینه برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید فعال نمودن GPRS می باشد. انجام عملیات فعال سازی GPRS برای این نوع گوشی ها در خدمات ویژه شعبه خانگی امکان پذیر است.
آیا امکان برداشت اتوماتیک اقساط از حساب وجود دارد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۳۹
بله، در صورتیکه تاکنون اقساط خود را به صورت حضوری پرداخت نموده اید می توانید به شعبه ای که تسهیلات دریافت نموده اید مراجعه و فرم مربوط به برداشت اتوماتیک اقساط را تکمیل نماید، در اینصورت مبلغ اقساط در سررسید بصورت سیستمی از حساب معرفی شده، پرداخت می¬شود.
آیا ارسال ارز از خارج از کشور به حساب ریالی امکان پذیر هست؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۰:۰۱
بلی، بعد از دریافت حواله توسط شعبه موردنظر از مدیریت بین الملل، مشتری بایستی به شعبه مراجعه و درخواست انتقال مبلغ حواله به حساب ریالی خود نماید.
انتقال وجه از کارت نقدی پارسیان به سایرکارت های شتابی از درگاه های بانک پارسیان به چه صورت امکان پذیر می باشد؟
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
۰۸:۵۴
انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگا های خودپرداز متصل به شبکه شتاب و اینترنت بانک پارسیان روزانه تا
سقف 100.000.000 ریال
و همچنین از طریق دستگاه های کارت خوان شعبه ای (EFT POS) با ارائه کارت ملی، روزانه
تا سقف 150.000.000 ریال
امکانپذیر می باشد.
آیا در نرم افزار همراه بانک برای مبلغ انتقال وجه پیش فرض مشخصی تعیین شده است؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۳۵
خیر، مشتری با توجه به نیاز خود در زمان تکمیل فرم درخواست رمز همراه بانک در شعبه، سقف مربوطه را تعیین می نماید. البته حداکثر سقف تعیین شده توسط مشتری نمی تواند بیشتر از سقف مجاز بانک مرکزی باشد.
مشتریانی که از گوشی سامسونگ استفاده می کنند، چگونه می توانند ازخدمات همراه بانک بهره مند شوند؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۳۳
گوشی های سامسونگ علی رغم متفاوت بودن استاندارد دریافت پیامک، در ارتباطات GPRS قویتر عمل می کنند، بنابراین پیشنهاد می شود مشتری GPRS گوشی خود را فعال نماید. بعد از ارسال پیغام فعال سازی GPRS، بانک یک کد به مشتری جهت شناسایی ارسال می نماید که بصورت خودکار بر روی تنظیمات گوشی ثبت می گردد. پس از ارسال پیام می بایست از برنامه خارج شده و مجدداً بعد از 2 دقیقه وارد برنامه شد.
درصورتیکه مشتری از طریق همراه بانک اقدام به پرداخت قبض نماید ولیکن کد رهگیری دریافت نکند، می بایست چگونه از انجام و یا عدم انجام عملیات خود مطلع شود؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۱:۲۰
در این حالت به مشتری اعلام می شود که هرگز از طرق دیگر مانند اینترنت و خودپرداز اقدام به پرداخت همان قبض ننماید. به طور کلی، اگر مشتری ازطریق خودپرداز اقدام به پرداخت قبض نموده و نسبت به انجام عملیات اطمینان ندارد، هرگز مبادرت به پرداخت همان قبض از طریق کانال دیگر ننماید، زیرا به دلیل مجزابودن کانال ها شناسایی شناسه قبض پرداخت شده توسط کانال دیگر امکان پذیر نبوده و ممکن است هردو عملیات انجام و عملاً دوبار نسبت به پرداخت یک قبض اقدام شود. برای اطمینان از انجام عملیات با توجه به اینکه گاهی اعلام کد رهگیری توسط مخابرات به کندی انجام می گیرد، مشتری می تواند مجدداً از همان کانالی که ابتدا نسبت به پرداخت قبض اقدام نموده، عملیات پرداخت قبض مذکور را انجام دهد تا درصورتیکه در مرحله اول پرداخت قبض انجام گرفته باشد، پیغام "شناسه تکراری" برای مشتری ارسال گردد. این پیغام بیانگر این است که قبض در مرحله اول پرداخت شده است.
برای اطلاع از قیمت سهام بانک پارسیان چه باید کرد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۲:۴۴
تماس با یکی از کارگزاری های سازمان بورس و اوراق بهادار
کارمزد برگشت زدن چک چقدر است؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۲۸
به ازای هر برگ چک مبلغ 37.000 ریال کارمزد دریافت می گردد.
آیا تاریخ واریز سود سپرده را می توان به دلخواه تعیین کرد و یا تغییر داد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۰۹:۰۳
تعیین تاریخ واریز سود سپرده در روز افتتاح و تغییر آن تا قبل از واریز اولین سود امکان پذیر است.
دلیل دریافت پیغام "دسترسی غیر مجاز" در همراه بانک چیست ؟ و چگونه می توان علت دقیق آنرا پیدا کرد؟
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
۱۱:۱۸
در صورت مشاهده پیغام فوق یکی از موارد زیرممکن است اتفاق افتاده باشد:
• مشکل مربوط به وارد نمودن شماره حساب باشد، یعنی مشتری در وارد نمودن شماره حساب اشتباه نموده و مشخصات وارد شده با مشخصات ثبتی در سیستم مغایرت داشته باشد.
• شماره همراه برای دو نفر ثبت شده باشد، بعنوان مثال صاحب حساب، حساب دیگری بنام فرزند خود افتتاح نموده و شماره همراه خود را در فرم تعریف مشتری حساب فرزندش نیز درج نموده باشد.
• از شماره همراه دیگری استفاده شده که با شماره همراه ثبت شده درسیستم نگین (تعریف مشتری) متفاوت است.
برای مشخص شدن علت دقیق دریافت پیام مذکور، مشتری می تواند از طریق گزینه تنظیم حسابها در منوی تنظیمات >حساب ها> حسابهای خود، کسب اطلاع نماید.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
طبقه بندی پرسش های متداول
سوالات متداول ریالی
سوالات متداول ارزی
سوالات متداول اعتبارات
سوالات متداول سهام
سوالات متداول همراه بانک پارسیان
سوالات متداول افتتاح حساب غیر حضوری
سوالات متداول اینترنت بانک
سوالات متداول بانکداری الکترونیک
سوالات متداول چکاد
بیشترین سوالات پرسیده شده
سوالات متداول متفرقه