X
   
 
    •  
    • فهرست اخبار
      در پی تغییرات زیر ساخت های فناوری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان صورت پذیرفت:افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان

      در پی تغییرات زیر ساخت های فناوری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان صورت پذیرفت:افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارت خوان بانک پارسیان

      پس از بروز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های فناوری شرکت تجارت الکترونیک، عملکرد فنی کارت‌خوان های متصل به حساب های بانک پارسیان موجب رضایت مندی مشتریان و پذیرندگان در هفته‌های اخیر شده است.

      آمادگی بانک پارسیان برای همکاری استراتژیک با شرکت های پخش

      آمادگی بانک پارسیان برای همکاری استراتژیک با شرکت های پخش

      دکتر علی دیواندری با اشاره به این نکته که بانک ها باید رویکرد سنتی خود را در قبال شرکت های پخش تغییر دهند، از آمادگی بانک پارسیان برای همکاری و مشارکت استراتژیک در مدل‌های نوآورانه و ارزش‌آفرینی کسب و کار های صنعت پخش کشور خبر داد.

      در چارچوب توافق با سازمان بهزیستی کشور: بانک پارسیان 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند

      در چارچوب توافق با سازمان بهزیستی کشور: بانک پارسیان 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی پرداخت می‌کند

      پرداخت 33 میلیارد ریال وام خوداشتغالی ازسوی بانک پارسیان به مددجویان بهزیستی آغازشد. مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، سه‌شنبه گذشته، در مراسم مبادله اسناد توافقنامه سازمان بهزیستی کشور و بانک پارسیان گفت: توسعه شبکه شعب، گسترش و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های بانک پارسیان و جایگاه آن در عرصه اقتصادی کشور، زمینه فعالیت و حضور موثر بانک در فعالیت‌های اجتماعی و رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه را بیش از پیش فراهم کرده است.

      بازدید معاون اجرایی بانک پارسیان از حوزه مشهد

      بازدید معاون اجرایی بانک پارسیان از حوزه مشهد

      آقای حق وردی در سفر بازدید از حوزه مشهد ضمن شرکت در جمع معاونینی که ازشعب سراسر کشور برای گذراندن دوره ویژه سیستم مدیریت عملکرد شعب در مشهد مقدس گردهم آمده بودند، از برخی شعب مشهد بازدید و با مسئولین و کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

      لزوم حرکت بانک پارسیان به سوی بانکداری مدرن و حرفه ای

      لزوم حرکت بانک پارسیان به سوی بانکداری مدرن و حرفه ای

      مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران ارشد حوزه های صف و ستاد با موضوع مدیریت عملکرد حوزه های بانک پارسیان با اشاره به لزوم حرکت بانک روی ریل بانکداری حرفه ای و تخصصی فرمود: درسیستم مدیریت عملکرد موضوع بسیار مهم و کلیدی در محور حرکت تخصصی در بانک ها، حرکت به سوی بانکداری حرفه ای است و اغلب فعالیت های بانک باید به تدریج به این سیستم متصل شود، همه آن چیزی که یک همکار ما در صف وستاد نیاز دارد که عملکرد او دیده شود، باید به این سیستم وصل شود.

      نسخه IOS برنامه همراه بانک پارسیان راه اندازی شد.

      نسخه IOS برنامه همراه بانک پارسیان راه اندازی شد.

      با تلاش کارشناسان IT و مهندسان برنامه نویس بانک پارسیان، نسخه IOS برنامه «همراه بانک پارسیان» راه اندازی و آماده بهره برداری شد.

      اعلام شماره حساب بانک پارسیان برای کمک به مردم مظلوم غزه

      اعلام شماره حساب بانک پارسیان برای کمک به مردم مظلوم غزه

      بانک پارسیان شماره حساب 8-85- 730 را برای جمع‌ آوری کمک های مشتریان و ملت شریف ایران‌ به مردم مظلوم غزه اعلام کرد.

      دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان:رویکرد بانک پارسیان بر پایه اشتغال زایی و کمک به اقتصاد ملی است

      دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان:رویکرد بانک پارسیان بر پایه اشتغال زایی و کمک به اقتصاد ملی است

      مدیرعامل بانک پارسیان ایجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملی، به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی با استفاده از ابتکار و توانمندی نیروهای جوان و متخصص بانک و همچنین استفاده ازخلاقیت نخبگان علمی و جوان کشور و نوآوری در خدمات را از رویکردهای بانک پارسیان برشمرد.

      در سومین آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های ایران&#59;روابط عمومی بانک پارسیان نشان تعالی گرفت

      در سومین آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های ایران&#59;روابط عمومی بانک پارسیان نشان تعالی گرفت

      در سومین آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران، بانک پارسیان مفتخر به دریافت تندیس نشان تعالی روابط عمومی شد.

    • سرفصل اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
No Cache
Generate time: 1.6411821842194
Generate time 2: 0.56481218338013
Query time: 0.5276927947998