X
   
 
    • حضور اثرگذار گروه بانک پارسیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

      مدیران وکارشناسان بانک پارسیان امسال نیز همانند سال های گذشته به صورت گسترده با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه‌های این بانک جهت حضور فعال در حوزه انرژی می پردازند.

      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، اين بانک به عنوان يکي از حاميان نمايشگاه با برپايي يک غرفه تخصصي در سالن 27 نمايشگاه، ضمن حضوري فعال به معرفي محصولات، دستاوردها، خدمات و محصولات نوين والکترونيک خود و تسهيلات تخصصي براي شرکت هاي بزرگ نفتي، گازي و پالايش و پتروشيمي مي پردازد.
      کارشناسان بانک پارسيان در طول برگزاري نمايشگاه، درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات بانکي به بازديدکنندگان از نمايشگاه پاسخ مي دهند. همچنين شرکت هاي بيمه پارسيان، ليزينگ پارسيان،کارگزاري، تامين سرمايه لوتوس و مهرپتروکيميا در قالب گروهي منسجم به ارائه اطلاعات جامع و کاربردي به مراجعان پرداخته و خدمات متنوع و تسهيلات ويژه شرکت متبوع خود را به شرکت هاي حاضر در نمايشگاه عرضه مي کنند.
      جايي که بانکداري حرفه اي بتواند خودش را نشان بدهد، بخش انرژي است
      آقاي ترابي، مدير مشتريان ارزنده بانک پارسيان درحاشيه اين نمايشگاه گفت : بخش نفت و انرژي مهمترين بخش بازار اقتصاد ايران است و براي اينکه بتوانيم در اقتصاد ايران جايگاه خود را بدست آوريم بايد سهم خود را متناسب در اختيار داشته باشيم.

      آقاي ترابي ، با بيان اينکه بانک پارسيان آماده هرگونه همکاري و هماهنگي با صنعت نفت است، خاطر نشان کرد: بانک ها شريک تجاري اين صنعت هستند و جايي که بانکداري حرفه اي بتواند خودش را نشان بدهد، اين بخش است لذا بايد در ايجاد ابزارهاي تامين مالي همت گمارده و به يک جهش استراتژيک دست يابيم.
      بانک پارسيان در تامين منابع مالي صنعت نفت فعال‌تر مي‌شود
      دکتر خانلري، رييس اداره بازاريابي بانک پارسيان نيز درحاشيه اين نمايشگاه، با اشاره به اينکه بازاريابي هدف بانک پارسيان، بخش نفت و انرژي است بر ضرورت حضور موثر در اين بخش تاکيد کرد و افزود : بخش انرژي بخش جذابي است و نقش مهمي در چرخش اقتصاد کشور دارد لذا بانک پارسيان آماده سرويس‌دهي به اين بخش مهم اقتصادي کشور و تامين منابع مالي اين صنعت است ايشان بر حضور اثرگذاربانک پارسيان دربيستمين نمايشگاه نفت،گاز، پالايش و پتروشيمي اشاره کرد و افزود: همه شرکت هاي حوزه نفت و انرژي دراين نمايشگاه حضور دارند و محل مناسبي است تا گروه مالي بانک پارسيان بتوانند با تيم حرفه اي خود ضمن مذاکرات با مشتريان و شناسايي نيازهاي آنان گام هاي موثري در راستاي هدايت منابع به سمت حوزه انرژي و کمک به شکوفايي اين صنعت بردارد.

      گفتني است اين نمايشگاه با مشارکت بيش از١6٠٠ شرکت فعال داخلي و خارجي در حوزه نفت و انرژي از 16 ارديبهشت ماه در محل نمايشگاه بين المللي تهران برپا شده و تا 19 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.