X
   
 
    • تلاش بانک پارسیان تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار است

      تلاش بانک پارسیان تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد تلاش بانک پارسیان تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار است

      ;;;; محمد خليلي پير ضمن بيان هدف فوق به عنوان يکي از اصلي ترين اهداف بانک پارسيان در تعامل با مشتريان گفتم: مطالعات مراکز معتبر علمي نشان داده است جذب يک مشتري جديد شش تا هفت برابر هزينه حفظ مشتري کنوني را دارد.

      ;;;; مدير روابط عمومي بانک پارسيان که در مراسم افتتاح شعبه جديد اين بانک واقع در خيابان کارگر شمالي سخن مي گفت همچنين اظهار داشت:بانک پارسيان در حال حاضر به تناسب ويژگي هاي فضاي فعاليت، شناسايي دقيق تر مشتريان و تشخيص نياز هاي آنان را بسيار جدي تر از قبل دنبال مي کند و در اين مسير از تمامي امکانات سخت افزاري،نرم افزاري ودانش روز بازاريابي سود مي برد.

      ;;;; وي از تقويت روند دسته بندي مشتريان و بررسي رفتارهاي آنان براي ارايه خدمات بهتر و افزايش سطح رضايت مشتريان در بانک پارسيان خبر داد و گفت:در کنار اين تلاش ما سعي کرده ايم با سود بردن از ابزارهاي بانکداري مدرن در جهت تحقق خواست اصلي بانک که همانا مشتري مداري به معناي واقعي است گام برداريم.

      ;;;; خليلي پير در بخش ديگري از سخنان خود در مراسم افتتاح شعبه کوي دانشگاه،کاهش مراجعه حضوري مشتريان به شعب و رفع مشکلات ناشي از اين حجم مراجعات در يک سال گذشته را نتيجه نگاه جديد متوليان بانک به تعامل با مشتريان و استفاده از ابزارهاي نوين بانکي دانست و گفت:استقبال چشمگير مشتريان از دستاوردهاي بانکداري روز دنيا همچون اينترنت بانک ،کارت هاي الکترونيکي و خدمات مرتبط با تلفن همراه يکي ازنشانه هاي موفقيت بانک در ترويج ابزارهاي جديد دريافت و پرداخت بوده و ما در اين زمينه موفقيت هاي چشمگيري را کسب کرده ايم.

      ;;;; وي در همين راستا افزود: بر اساس آمارهاي ارائه شده از سوي بانک مرکزي بيش از 30درصد تراکنش هاي صورت گرفته بر پايانه هاي فروش شبکه بانکي کشور در تيرماه سال جاري متعلق به بانک پارسيان بوده که اين آمار به تنهايي گوياي جايگاه قابل توجه بانک پارسيان در ترويج و توسعه خدمات نوين بانکي است.

      ;;;; مدير روابط عمومي بانک پارسيان همچنين بر ضرورت اطلاع رساني بيشتر و بهتر در خصوص خدمات متنوع بانک در زمينه هاي مختلف تاکيد کرد و گفت:در صورت توجه بيشتر به اين ضرورت،مطمئنا هم بانک بيشتر منتفع خواهد شد و هم زمينه دستيابي مشتريان به سطح بالاتري از رضايت را فراهم کرده ايم.