X
   
 
    • افزایش میزان رضایت مشتریان و رشد 53 درصدی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      افزایش میزان رضایت مشتریان و رشد 53 درصدی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد : حجم تماس با مرکز ارتباط با مشتریان طی نه ماه ابتدای امسال نسبت با مدت مشابه آن طی چهار سال اخیر 53% رشد داشته است.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان اعلام کرد : حجم تماس با مرکز ارتباط با مشتريان طي نه ماه ابتداي امسال نسبت با مدت مشابه آن طي چهار سال اخير 53% رشد داشته است.

      دکتر مالکي به توسعه خدمات و محصولات بانک پارسيان اشاره کرد و افزود : در راستاي افزايش خدمات و محصولات بانک، تماس هاي اين واحد نيز افزايش يافته است که بر اساس آخرين گزارش دوره اي، اين واحد از ابتداي سال تا پايان آذرماه، پاسخگوي بيش از 70،000 تماس از کانال هاي مختلف ارتباطي بوده است که 92% تماس ها بصورت تلفني پاسخ داده شده است.

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان خاطر نشان کرد : بر اساس اين گزارش، حجم تماس ها طي نه ماه ابتداي امسال نسبت به مدت مشابه آن طي چهار سال اخير 53% رشد داشته است. به طور کلي از سال 89 تاکنون تماس هاي تلفني 57%، پيام هاي وب و ايميل هاي ارسالي به مرکز 40% افزايش داشته است.

      وي با اشاره به اينکه تماس ها با مرکز طي نه ماه ابتداي امسال پيرامون خدمات الکترونيکي بانک بوده است، مهمترين دلايل افزايش تماس ها را گرايش مردم به بانکداري الکترونيک، پرداخت وجه خريد و انجام معاملات از طريق بانکداري الکترونيک، ارايه خدمات الکترونيکي جديد توسط بانک، تمايل به استفاده از کارت پول به جاي استفاده و حمل پول نقد، راه اندازي نسخه ios برنامه همراه بانک، طرح جشنواره "سفر رويايي بانک پارسيان"، طرح جشنواره "کارتخوان پارسياني" در نيمه دوم شهريور ماه برشمرد.

      دکتر مالکي همچنين افزود: در سال جاري، مسدود کردن کارتهاي نقدي و غيرفعال سازي خدمات بانکداري الکترونيک مانند: اينترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک به صورت غيرحضوري نيز به فهرست خدمات ارايه شده توسط مرکز ارتباط با مشتريان اضافه شد که اين امر باعث بالارفتن آمار تماس ها و ميزان رضايت مشتريان شده است.

      گفتني است ؛ برقراري ارتباط تنگاتنگ با مشتريان، پاسخگويي موثر و با کيفيت، تکريم مشتريان، سرعت در ارايه خدمات و امنيت اطلاعات مشتريان از اصول محوري و همراه از اهداف "مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان " است . مرکز ارتباط با مشتريان که از واحد هاي زيرنظر روابط عمومي مي باشد از ساعت 7:30 لغايت 21 پاسخگوي سوالات بانکي مشتريان بصورت تلفني، ايميل، پيامک، پيغام صوتي و فکس است.