X
   
 
    • قدردانی دست اندرکاران خیریه بهشت امام رضا (ع) از بانک پارسیان

      قدردانی دست اندرکاران خیریه بهشت امام رضا (ع) از بانک پارسیان

      مدیر عامل موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) به همراه دست اندرکاران و تعدادی از کودکان تحت حمایت این موسسه با اهدای لوحی از آقای شایسته، مدیر عامل بانک پارسیان تقدیر به عمل آوردند.

      آقاي اصلاني، مديرعامل موسسه، ضمن ارائه گزارشي از مراحل ساخت واحد ملکي مستقل و مناسبي براي کودکان بي سرپرست که با حمايت بانک پارسيان کار اجرايي آن آعاز شده است ، خاطر نشان کرد : به لطف خدا و با حمايت بانک پارسيان ساخت واحد مسکوني مستقل و مناسبي براي اين کودکان را با اخذ مجوز شهرداري شروع و هم اکنون در مرحله گودبرداري هستيم .

      وي گفت : طبق طراحي هاي انجام شده از پنج طبقه در نظرگرفته شده دو طبقه براي سکونت کودکان تحت حمايت و يک طبقه براي برگزاري کلاس هاي آموزشي اختصاص داده مي شود واميدوار هستيم تا زماني که اين کودکان به مرحله دانشجويي رسيدند بتوانند در اين محيط که با حال و هواي کودکانه و نوجوانانه طراحي شده با خيال آسوده زندگي و رشدکنند.
      آقاي جهاني مدير روابط عمومي بانک نيزکه در اين ديدار حضور داشت، ضمن تشکر از مديرعامل بانک پارسيان، گفت: حمايت بانک پارسيان يکي از صميمانه ترين و خالصانه ترين حرکت هاي اجتماعي و انساندوستانه بانک بود که بر اساس حمايت و تاکيد آقاي شايسته، مديرعامل محترم بانک محقق شد . در ادامه اين ديدار، مدير عامل بانک پارسيان با اهداي کارت هديه به کودکان حاضر در جلسه از آنها دلجويي نمود.
      موسسه خيريه بهشت امام رضا(ع) ، يک موسسه خصوصي است که با مجوز سازمان بهزيستي ده سال است که در مناطق 5 ، 17 و 18 تهران با نگهداري تعداد يکصد کودک و نوجوان استثنايي و بي سرپرست فعاليت مي کند . اين موسسه به صورت هيات امنايي و تحت نظارت بهزيستي و از طريق کمک هاي مردمي اداره مي شود .
      همزمان با فرخنده زادروزکريم اهل بيت، حضرت امام حسن مجتبي (ع)، آقاي علي سليماني شايسته مديرعامل بانک پارسيان و هيات همراه، از اين موسسه بازديد نمودند و ضمن حضور در ضيافت افطار، از کودکان اين موسسه دلجويي به عمل آوردند .
      درجريان اين بازديد، مديرعامل بانک پارسيان مقرر نمود از طرف بانک پارسيان براي اين کودکان حساب دانش آموزي افتتاح شود و در خصوص مشکل رهن محل استيجاري و اسکان اين عزيزان همکاري لازم انجام گيرد که ظرف مدت کوتاهي اين حمايت انجام شد.