X
   
 
    • ایرنا صدای طیف بزرگ آزادیخواه جهان و عدالت محور دنیا است.

      ایرنا صدای طیف بزرگ آزادیخواه جهان و عدالت محور دنیا است.

      مدیرعامل بانک پارسیان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی، تنها رسانه دولت ایران نیست بلکه صدای یک طیف بزرگ مظلوم و آزادی خواه جهان و عدالت محور در دنیا است.

      'علی سلیمانی شایسته' روز دوشنبه در دیدار با 'علی اکبر جوانفکر' مدیرعامل ایرنا، افزود: هرچه این مجموعه قوی‌تر عمل کند ما نیز بعنوان یک بانک و بنگاه اقتصادی بهتر و محکم‌تر می‌توانیم در تعاملات اقتصادی عمل کنیم.
      وی ادامه داد: از آنجا که بانکداری یک حرکت اقتصادی است تلاش برای یافتن بازارهای جدید در عرصه‌های رقابت و جنگ رسانه‌ای ضروری است.
      مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد: ما سعی کرده‌ایم با گسترش حجم عملیات بانکی این سخن غلطی را که امریکایی‌ها در دنیا گفته‌اند'یا با ما باشید و اگر نباشید علیه ما هستید' را در جهان حذف و خنثی کنیم.
      شایسته با اشاره به بی‌تاثیری تحریم بانک‌ها از سوی کشورهای غربی، تاکید کرد: از آنجا که فعالیت بانکی یک نوع کسب و کار است، مسئولان بانک‌ها راه‌های مناسب را برای خروج از این مشکل یافته زیرا بعلت بزرگ بودن فضای کسب و کار بین‌المللی بسیاری از شرکت‌ها و کشورها تمایل دارند که با ایران ارتباط اقتصادی و بانکی برقرار کنند.
      وی گفت: با وجودی که آمریکایی‌ها تلاش کردند پنجره تجارت بین ایران و دیگر کشورهای جهان را ببندند اما موفق نشدند و اکنون بخش‌های مختلف اقتصادی ایران همکاری‌های خود را با دیگر کشورها ادامه می‌دهند.
      مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز با اشاره به نقش روزافزون نظام بانکی در فعالیت‌های اقتصادی، آمادگی ایرنا را بعنوان رسانه ملی برای اطلاع رسانی از فعالیت‌های این بخش اعلام کرد.
      گفتنی است، شایسته با بازدید از بخش‌های مختلف ایرنا، در گروه اقتصادی نیز حضور یافت و با خبرنگاران این بخش در مورد مسائل پولی و بانکی روز گفت و گو کرد.