X
   
 
    • رشد 51 درصدی حجم پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      رشد 51 درصدی حجم پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

      بر اساس آخرین گزارش تهیه شده از روند عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان ، تعدادکل تماسها با این مرکز در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد را نشان می دهد .

      بر اساس آخرين گزارش تهيه شده از روند عملکرد مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان ، تعدادکل تماسها با اين مرکز در بهار سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد را نشان مي دهد .
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان ، مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک بر اساس آمار موجود ، با استفاده از نرم افزار و امکانات مدرن ، در سه ماه ابتدايي سال جاري هر ماه به طور متوسط پاسخگوي 5818 تماس تلفني بوده است .
      همچنين اين مرکز در سه ماه فروردين ، ارديبهشت و خرداد ماه سال 90 هر ماه به طور متوسط پاسخگوي 496 پيام ايميل، 120 پيامک(sms) و 92 پيام صندوق صوتي(voice mail) بوده است .
      گزارش مذکور حاکي از آن است که در سه ماه ابتدايي سال جاري پيغام هاي صوتي مرکز ارتباط با مشتريان 131 درصد ، اي ميل هاي ارسالي 76 درصد و تماس هاي تلفني50 درصد رشد را نشان مي دهد .
      بر اساس اين گزارش ، تعداد تماس ها با مرکز ارتباط با مشتريان از ابتداي فروردين تا پايان خرداد 19 درصد رشد داشته است و افزايش ساعات کار مرکز ارتباط با مشتريان در ارديبهشت و خرداد سال 90 يکي از دلايل اين رشد بوده است .
      شايان ذکر است بانک پارسيان تنها بانکي است که تلفن ارتباط مستقيم با مديرعامل را در شعب خود براي مشتريان نصب و راه اندازي کرده است تا مشتريان بتوانند نظرات و پيشنهادهاي خود در خصوص فرآيندهاي کاري و خدمات الکترونيکي را با مديرعامل بانک به طور مستقيم در ميان بگذارند .