X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان در نشست مشترک با مدیران سازمان مدیریت صنعتی:کسب رتبه برتر بانک پارسیان به این دلیل است که خود را خدمت گذار مردم می داند

      مدیرعامل بانک پارسیان در نشست مشترک با مدیران سازمان مدیریت صنعتی:کسب رتبه برتر بانک پارسیان به این دلیل است که خود را خدمت گذار مردم می داند

      آقای شایسته مدیرعامل بانک پارسیان در پی دعوت رئیس سازمان مدیریت صنعتی ، در نشستی با مدیران ارشد این سازمان راههای همکاری و گسترش ارتباطات فی مابین را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

      آقاي شايسته مديرعامل بانک پارسيان در پي دعوت رئيس سازمان مديريت صنعتي ، در نشستي با مديران ارشد اين سازمان راههاي همکاري و گسترش ارتباطات في مابين را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
      شايسته در اين نشست که با حضوردکتر فطانت ، قائم مقام مديرعامل ، فلاح ، معاون طرح و برنامه و جهاني ، مدير روابط عمومي بانک نيز برگزار شد ، ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از دعوت مديرعامل سازمان براي تعامل بيشتر گفت : کار مهمي که خوب است صورت گيرد اين که تعريف معيني از وظايف سازمان مديرت صنعتي که نيم قرن تجربه ارزنده را پشت سر خود دارد بدست آوريم .
      وي افزود : جايگاه سازمان بويژه در بعد آموزشي اين است که مي تواند مديران توانمند و کارآمدي براي سطوح مديريتي کشور تربيت کند .

      آقاي شايسته در ادامه سخنانش با تاکيد بر اينکه پارسيان با 10 سال سابقه فعاليت توانست 2 سال پياپي اولين بانک در فروش و سودآوري باشد گفت : پارسيان به اين دليل اول شد که خود را خدمت گذار مردم دانست و اين رتبه حاصل اعتماد بيش از پيش مشتريان به اين بانک است .
      وي ادامه داد : در جذب نيروي انساني براي بانک سعي ما بر اين بوده که با مصاحبه و بررسي کامل بهترين ها را جذب کنيم و اکتفا به نمره آزمون کتبي نداشته باشيم . از اين رو استراتژي آموزشي پارسيان تربيت کارکنان تا رسيدن به جايگاه مديرعاملي است .

      دکتر فطانت ، قائم مقام مديرعامل نيز در اين ديدار ضمن تاکيد بر ضرورت تعامل بانک با سازمان مديريت صنعتي گفت : بانک پارسيان آماده است با تمام ظرفيت ها ي خود با سازمان همکاري و تعامل داشته باشد .
      فلاح ، معاون طرح و برنامه بانک نيز در اين ديدار تنظيم برنامه جامع و استراتژيک بانک را از زمينه هاي مساعد براي همکاري بانک با سازمان مديريت صنعتي دانست و گفت : هم اکنون آموزش کارکنان بر اساس کارراهه 25 ساله تدوين شده و تاکنون به خوبي در اين مسير پيش رفته ايم .
      در اين ديدار ، آقاي مهندس کماني ، مدير عامل سازمان مديريت صنعتي ، ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان و تشکر از فرصت پيش آمده تدوين مدل شايستگي مديران ، ارزيابي و سپس آموزش بر اساس سرفصل هاي مرتبط و مورد نياز ، انتقال تجربيات به نسل جوان و بحث و مشاوره را از اقدامات اساسي اين سازمان معرفي کرد .
      گفتني است سازمان مديريت صنعتي با نيم قرن سابقه و تجربه در حوزه مديريت ، به امر آموزش ، مشاوره ، پژوهش و نشر مي پردازد و تجربه هاي ارزشمندي از فعاليت در حوزه هاي مرتبط با امور مالي ، بانكي و بانكداري را داراست.