X
   
 
    • در تاریخ چهارشنبه 7/7/89 دویست و چهل و سومین شعبه بانک پارسیان در خیابان دماوند، ایستگاه قاسم آباد افتتاح شد.

      در تاریخ چهارشنبه 7/7/89 دویست و چهل و سومین شعبه بانک پارسیان در خیابان دماوند، ایستگاه قاسم آباد افتتاح شد.

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در مراسم افتتاح این شعبه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گسترش شبکه شعب را در راستای مشتری محوری و تامین رضایت بیشتر ذینفعان ارزیابی کرد . وی افزود آمار و نظرسنجی ها نشان دهنده کیفیت بالای خدمت دهی شعب بانک پارسیان در قیاس با شعب بانک های کشور است و افزایش هرشعبه پارسیان به ارتقاء کیفی خدمات بانک می افزاید

      مدير روابط عمومي بانک پارسيان در مراسم افتتاح اين شعبه ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره فداکاري رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گسترش شبکه شعب را در راستاي مشتري محوري و تامين رضايت بيشتر ذينفعان ارزيابي کرد . وي افزود آمار و نظرسنجي ها نشان دهنده کيفيت بالاي خدمت دهي شعب بانک پارسيان در قياس با شعب بانک هاي کشور است و افزايش هرشعبه پارسيان به ارتقاء کيفي خدمات بانک مي افزايد.
      پارسيان با اعتماد بر ضرورت رقابت سالم بر اين باور است که تمامي بانک ها اعم از خصوصي و دولتي در مسير اعتدال و شکوفايي اقتصاد کشور گام مي گذارند و در توسعه اجتماعي ايفاي نقش مي کنند.
      بانک پارسيان از بانک هاي پيشرو در تحقق اصل مفهوم مشتري مداري و ارايه خدمات بانکداري الکترونيک در کشور بوده و بسياري از خدمات که اکنون در نظام بانکي کشور رايج است اولين بار توسط اين بانک ارايه شده و مورد الگو برداري قرار گرفته است. تامين رضايت مشتريان از مهم ترين اهداف بانک پارسيان است و ما تلاش مي کنيم با استفاده از ابزارهاي لازم اين مهم به شيوه اي مطلوب تامين شود.
      کارکنان پارسيان با اتکا به اعتماد بالاي هموطنان و زير ساخت هاي مناسب فراهم آمده براي ارايه خدمات متنوع و بانکداري الکترونيک و موبايل بانک ، همچنان با اقتدار تا رسيدن به جايگاه بزرگترين بانک کشور در سال 1391 گام بر مي دارد.