X
   
 
    • از الویت های بانک پارسیان توسعه خدمات مدرن بانکی است

      از الویت های بانک پارسیان توسعه خدمات مدرن بانکی است

      علی جهانی در مراسم افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در شهر پردیس با تاکید بر مطلب فوق گفت: توجه به توسعه خدمات مدرن همچون بانکداری اینترنتی، موبایل بانک و تلفنبانک با توانایی های ویژه از جمله این نوع خدمات است.

      علي جهاني در مراسم افتتاح شعبه جديد بانک پارسيان در شهر پرديس با تاکيد بر مطلب فوق گفت: توجه به توسعه خدمات مدرن همچون بانکداري اينترنتي، موبايل بانک و تلفنبانک با توانايي هاي ويژه از جمله اين نوع خدمات است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان، وي افزود: يکي از محورهاي مورد توجه بانک پارسيان در ارائه خدمات، عرضه سرويسaHnot;هاي متمايزي است که رضايت مشتريان را جلب مي کند.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان استفاده همزمان اين بانک از اندوخته تجربه فعالان مجرب بانکي و جوانان دانش اندوخته و کارآموخته را از نقاط قوت پارسيان قلمداد کرد و گفت:آميزه اين دو فرصت در کنار استفاده از فناوري روز موجب شده است، شعب پارسيان بتوانند تعاملي سازنده با محيط پيرامون خود برقرار کنند.
      جهاني سپس از ايجاد بسترهاي لازم در شعب براي برقراري ارتباط آسان مشتريان با مديران بانک خبر داد وگفت: تلفنaHnot;هاي تماس مستقيم با مديرعامل درشعب پارسيان، با هدف ايجاد ارتباط صميمانه و صادقانه با مشتريان از شاخصه هاي منحصر به فرد اين بانک تلقي مي شود.
      وي افزود: از وظايف و کارکردهاي تعريف شده شعب بانک پارسيان و همکاران شعب علاوه بر ارائه خدمات بانکي سريع، امانت داري و مشورت دادن به مشتريان است.

      ;