X
   
 
    • دویست و پنجاه و یکمین شعبه بانک پارسیان در سالروز ولادت کریمه اهل بیت افتتاح شد

      دویست و پنجاه و یکمین شعبه بانک پارسیان در سالروز ولادت کریمه اهل بیت افتتاح شد

      دویست و پنجاه و یکمین شعبه بانک پارسیان در سالروز ولادت کریمه اهل بیت ،حضرت فاطمه معصومه(س) در بازار آهن تهران افتتاح شد.

      دويست و پنجاه و يکمين شعبه بانک پارسيان در سالروز ولادت کريمه اهل بيت ،حضرت فاطمه معصومه(س) در بازار آهن تهران افتتاح شد.
      علي جهاني مدير روابط عمومي بانک پارسيان در اين مراسم که در آن فرماندهان نيروي انتظامي،کسبه و معتمدين محلي و برخي از مديران ستادي بانک حضور داشتند ضمن عرض تبريک به مناسبت زادروز حضرت معصومه (س)و ابراز خرسندي از افتتاح شعبه جديد پارسيان در يکي از پررونق ترين مراکز تجاري تهران گفت: بازار آهن نقش به سزايي در رشد اقتصادي و صنعتي و وضعيت مسکن و ساخت و سازکشور دارد و ما خرسنديم که هم اکنون افتخار خدمت دهي به صاحبان اين صنف را يافته ايم.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان همچنين افزود:بانک پارسيان با ارئه خدمات مدرن بانکي در کمترين زمان ممکن مي تواند نقشي سازنده در رونق اقتصادي بازار آهن داشته باشد و ما افتخار داريم که مشتريان ميليوني بانک پارسيان از تمام صنوف و رده هاي اقتصادي جامعه مي باشند که اين نشان دهنده اعتماد و استقبال گسترده مردم از خدمات سهل و سريع اين بانک است.
      جهاني در ادامه با بيان اينکه بانک پارسيان به دنبال ارتقاي مداوم سطح کمي و کيفي خدمات خود است اعلام کرد:با افتتاح چند شعبه در تهران و ديگر استان ها که در طول هفته گذشته و هفته جاري صورت گرفت هم اکنون بانک پارسيان با 251شعبه فعال در سراسر کشور مشغول خدمت دهي به هموطنان ارجمند است.