X
   
 
    • درایام برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد:95 شعبه بانک پارسیان در تهران به هموطنان خدمت رسانی می کنند

      درایام برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد:95 شعبه بانک پارسیان در تهران به هموطنان خدمت رسانی می کنند

      همزمان با ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران، 95 شعبه از 164 شعب بانک پارسیان در تهران به عنوان شعب کشیک، از روزهای هفتم لغایت 11 شهریورماه آماده خدمت رسانی به مشتریان و هموطنان گرامی هستند. فهرست شعب کشیک بانک پارسیان در تهران در سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.parsian-bank.com. در دسترس مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

      همزمان با ايام برگزاري اجلاس سران کشورهاي جنبش عدم تعهد در تهران، 95 شعبه از 164 شعب بانک پارسيان در تهران به عنوان شعب کشيک، از روزهاي هفتم لغايت 11 شهريورماه از ساعت 7:30 لغايت 14  آماده خدمت رساني به مشتريان و هموطنان گرامي هستند. فهرست شعب کشيک بانک پارسيان در تهران در سايت اينترنتي اين بانک به نشاني www.parsian-bank.com. در دسترس مراجعه کنندگان قرار گرفته است.
      همچنين تمامي شعب شهرستان و واحد هاي ستادي و مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک در زمان برگزاري اجلاس طبق روال معمول، آماده پشتيباني و پاسخگوي مشتريان گرامي خواهند بود.
      بانک پارسيان همچنان آمادگي کامل دارد تا در اين ايام از طريق پايانه هاي فروش، دستگاه هاي خودپرداز، درگاه هاي اينترنتي، تلفن بانک، موبايل بانک و .... خدمات مطلوب و شايسته خود را به همه مشتريان عزير ارائه دهد .

      فایلهای پیوست