X
   
 
    • در مجمع عمومی عادی سالانه مصوب شد:پرداخت 370ریال سود در ازای هر سهم بانک پارسیان

      در مجمع عمومی عادی سالانه مصوب شد:پرداخت 370ریال سود در ازای هر سهم بانک پارسیان

      در مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان که با حضور بیش از 70درصد از سهامداران بانک تشکیل شد،پرداخت 370ریال سود در ازای هرسهم به تصویب رسید.

      در مجمع عمومي عادي سالانه بانک پارسيان که با حضور بيش از 70درصد از سهامداران بانک تشکيل شد،پرداخت 370ريال سود در ازاي هرسهم به تصويب رسيد.
      همچنين در مجمع عمومي فوق العاده اين بانک سهامداران با افزايش سرمايه بانک پارسيان از 11هزار ميليارد کنوني به 20هزار ميليارد موافقت کردند و مقرر شد ، بانک پس از برگزاري مجمع، موضوع دريافت مجوزهاي لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار را که پيش از اين با ارسال نامه هايي خواستار شده بود پيگيري نمايد.
      پس از بحث و رايزني هاي صورت گرفته در دو مجمع عمومي عادي و فوق العاده، سهامداران بانک پارسيان موافقت کردند که 200ريال از سود تخصيص يافته به هر سهم، صرف افزايش سرمايه بانک گرددو مبلغ 170ريال از اين مبلغ تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري به حساب سهامداران حقيقي و تا شهريور ماه به حساب سهامداران حقوقي واريز گردد.

      بر اساس تصميم اتخاذ شده و مصوب مجمع فوق العاده بانک پارسيان،افزايش سرمايه از مبلغ 11هزار ميليارد ريال به 13هزار ميليارد ريال تا پايان شهريورماه سال 1390اجرايي خواهد شد و مرحله بعدي افزايش سرمايه از مبلغ 13هزار ميليارد ريال تا 20هزار ميليارد ريال طي دو سال از محل آورده نقدي سهامداران و مطالبات حال شده عملي خواهد گرديد.
      تصويب صورت هاي مالي 1389،انتخاب موسسه حسابرسي« دش و همکاران» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانوني ،انتخاب روزنامه هاي دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه هاي رسمي بانک پارسيان در سال 90 و تعيين ميزان پاداش اعضاي هيات مديره بانک،از ديگر مصوبات مجمع عمومي فوق العاده بانک پارسيان بود.