X
   
 
    • 61درصد رشدارتباط مشتریان با بانک پارسیان

      61درصد رشدارتباط مشتریان با بانک پارسیان

      بررسی تماس های برقرار شده با «مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان» در سال 89 حاکی از رشد تماس های این مرکز در مقایسه با سال 88 است.

      بررسي تماس هاي برقرار شده با «مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان» در سال 89 حاکي از رشد تماس هاي اين مرکز در مقايسه با سال 88 است.
      به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،بررسي هاي به عمل آمده نشان مي دهد که تماس هاي برقرار شده از درگاه هاي پست الکترونيک،پيامک،تلفن و صندوق صوتي در دو ماه شهريور و اسفند سال 89 به بيشترين حد خود در طول اين سال رسيده است.
      بنابراين گزارش،در طول سال 89، پاسخگويان مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان از طريق مجاري ارتباطي مختلف ،پاسخگوي 335/65تماس مشتريان بوده اند و بيشترين رشد تماس ها را در سال 89 در بخش پست الکترونيکي و پيامک داشته اند.
      بر پايه اين آمار،ميزان رشد تماس هاي سال 89 در مقايسه با سال 88 به تفکيک درگاه هاي ارتباطي ،در بخش پست الکترونيکي 307درصد،در بخش پيامک 189درصد،از طريق تلفن همراه 52درصد و از طريق صندوق صوتي 19درصد بوده است.
      همچنين اين آمار حاکي از آن است که بيش از 60درصد تماس هاي برقرار شده در خصوص موضوعاتي همچون خدمات الکترونيک ،کارت ها و سپرده هاي مدت دار بوده و در مابقي تماس ها نيز پيشنهاد،ارائه نظر و ايده،مباحث مربوط به سپرده هاي کوتاه مدت،دريافت اطلاعات واحدهاي ستادي،تسهيلات و سهام و اطلاعات شعب بوده است.