X
   
 
    • افتتاح همزمان 5 شعبه جدید بانک پارسیان در شهرستان ها

      افتتاح همزمان 5 شعبه جدید بانک پارسیان در شهرستان ها

      بانک پارسیان به منظور توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت دهی به مشتریان و نیز در راستای مشتری محوری و تامین رضایت بیشتر ذی‌نفعان، 5 شعبه جدید را به طور همزمان در شهرستان ها افتتاح کرد. با آغاز به کار این 5 شعبه تعداد شعب این بانک به دویست و نود و چهار شعبه در کشور رسید.

      بانک پارسيان به منظور توسعه شبکه شعب و تسهيل در خدمت دهي به مشتريان و نيز در راستاي مشتري محوري و تامين رضايت بيشتر ذي‌نفعان، 5 شعبه جديد را به طور همزمان در شهرستان ها افتتاح کرد. با آغاز به کار اين 5 شعبه تعداد شعب اين بانک به دويست و نود و چهار شعبه رسيد.
      شعبه امام خميني قم، خميني شهر اصفهان، صفاييه يزد ، بلوار خزر ساري و بابا طاهر همدان از جمله شعب جديد بانک پارسيان در شهرستان ها هستند که با شروع به کار اين شعب دسترسي مشتريان گرامي به خدمات اين بانك در شهرهاي مذکور بيش از پيش تسهيل شد.
      بانک پارسيان درحال حاضر با 159شعبه داير در تهران و134شعبه در شهرستان ها و مجموع 293شعبه در سراسر کشور و يک شعبه برون مرزي در شهر بغداد کشور عراق، با انواع خدمات بانکي مدرن در خدمت هموطنان ارجمند است.
      بانك پارسيان درآغاز دهه دوم فعاليت خود توانسته است با تحقق مشتري مداري و بهره‌مندي از سرمايه انساني متخصص و مجرب و پياده‌سازي روش‌هاي نوين بانكداري، در جايگاه بانكداري مدرن ملي و بين المللي روز دنيا قرار گرفته و همچنان در قله بانکداري خصوصي بدرخشد.