X
   
 
    • در همایش بین المللی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بانک مرکزی؛ بانک پارسیان بانک برتر در ارایه طرح نیوشا (تلفنبانک گفتاری) شد

      در همایش بین المللی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بانک مرکزی؛ بانک پارسیان بانک برتر در ارایه طرح نیوشا (تلفنبانک گفتاری) شد

      در دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بانک مرکزی ج.ا.ا و در بخش جشنواره دکتر نوربخش، بانک پارسیان با ارایه طرح نو و خلاقانه نیوشا (تلفن بانک پارسیان با قابلیت تشخیص گفتار) به عنوان رتبه اول جشنواره یادشده مفتخر به دریافت لوح و تندیس سپاس و تقدیر از سوی رییس کل بانک مرکزی ج.ا.ا شد.

      آقاي مهندس رضاقلي، معاون فن آوري اطلاعات به نمايندگي از طرف مديرعامل بانک پارسيان، لوح و تنديس اين جشنواره را از دست دبيرکل بانک مرکزي و رييس پژوهشکده پولي و بانکي دريافت کرد.
      در متن لوح تقدير يادشده، به جهت کسب موفقيت ارزشمند بانک پارسيان در کسب رتبه اول جشنواره در ارايه طرح نيوشا (تلفن بانک پارسيان با قابليت تشخيص گفتار) از سوي رييس کل بانک مرکزي خطاب به آقاي شايسته مديرعامل بانک پارسيان آمده است : " بر اساس ارزيابي کميته داوران پژوهشکده پولي و بانکي احراز رتبه اول جشنواره دکتر نوربخش در ارايه طرح "نيوشا"را تبريک عرض نموده؛ بدين بهانه ي پرقدر، مراتب سپاس و تقدير خود را از تلاش خلاقانه مجموعه مديران و کارکنان آن بانک ابراز مي دارم. "
      دومين همايش بانكداري الكترونيك و نظام‌هاي پرداخت كه در روزهاي 26 و 27 دي ماه سال جاري توسط پژوهشكده پولي و بانكي و شركت ملي انفورماتيك در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، با استقبال قابل توجه بانك‌ها، موسسات مالي و اعتباري و همچنين شركت‌هاي ارائه كننده خدمات الکترونيکي و psp ها مواجه شد.
      پيش از اين «بانک پارسيان»به پشتوانه اعتماد مشتريان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برترين بانک پذيرنده کشور در سال 2011 بر اساس رتبه بندي The Nilson Report ، توانست با کسب اين موفقيت، برگ زرين ديگري را در عرصه ملي و بين المللي در حوزه بانکداري الکترونيک به افتخارات خود بيفزايد.