X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد : تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری در گرو پاسخ‌گویی و رفتار مناسب با مشتریان است

      مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد :  تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری در گرو پاسخ‌گویی و رفتار مناسب با مشتریان است

      دومین نشست یک روزه مدیران ستادی، معاونین، روسای حوزه ها و شعب بانک، در تاریخ سوم آذر ماه سال جاری با حضور مدیرعامل بانک در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.

      آقاي شايسته در اين همايش با اعلام رشد مطلوب بانک در جذب سپرده هاي ديداري و کوتاه مدت گفت: موفقيت هاي ارزنده اي که بانک پارسيان کسب کرده جز با تکيه بر سرمايه و اعتماد مشتريان محقق نمي شد و همه همکاران در بانک پارسيان بايد اصل مشتري مداري و تکريم مشتري و ارباب رجوع را الويت نخست خود بدانند.
      آقاي شايسته افزود: کسب رتبه نخست بانک هاي کشور و هشتم دنيا در ميان 500 موسسه بين المللي مالي اسلامي و ارتقاي 80 رتبه اي جايگاه بانک بر اساس رتبه بندي نشريه بنکر و کسب رتبه برترين بانک اسلامي بر اساس اعلام موسسه بين المللي Asset، از ديگر افتخارات بانک پارسيان مي باشد. کسب اين موفقيت ها مسئوليت ما را دو چندان مي کند و بايد تلاش کنيم در مسير رقابتي و دشواري که در آن فعاليت مي کنيم همچنان با موفقيت و در راستاي خدمت به مردم و اقتصاد ملي گام برداريم.
      مديرعامل پارسيان در ادامه و در همين چارچوب افزود: از افتخارات ديگر بانک پارسيان، دريافت تنديس نخستين بانک در ميان 10 برند برتر کشور و تنها دريافت کننده جايزه ملي نوآوري در خدمات و مشتري مداري در دومين دوره طرح ملي سپاس است، که بر اساس راي و نظر مستقيم مردم و مشتريان به بانک پارسيان اهدا شد. اين افتخار، نشانه اعتماد مردم و مشتريان به خدمات بانک پارسيان و جايگاه معتبر، مهم و تاثير گذار آن در نظام بانکي کشور است.
      مديرعامل بانک پارسيان در ادامه با اشاره به دستاوردهاي بانک پارسيان در هفت ماهه اول سال 90 گفت: در جذب سپرده هاي ديداري رشد خوبي را داشتيم وبه 2 برابر اهداف تعيين شده رسيديم. همچنين در جذب سپرده هاي کوتاه مدت بيشتر از اهداف پيش بيني شده رشد داشتيم.
      آقاي شايسته در ادمه سخنان خود با تاکيد بر ضرورت گسترش شعب ارزي و بازاريابي و جذب مشتريان حقوقي (شرکت ها)، تكريم ارباب‌رجوع و مشتري‌مداري را در گرو پاسخ‌گويي و برخورد مناسب با مشتريان دانست و افزود: همكاران در صف و ستاد با بازاريابي مستمر بايد سعي در جذب و حفظ منابع داشته باشند. همچنين رؤساي شعب بايد خواست ها و ديدگاه هاي كاركنان و مشتريان شعبه را در نظر بگيرند تا در كميته‌هايي كه در مديريت و شعب برگزار مي‌شود، ايده‌هاي آنها و مشتريان مورد بررسي قرار گيرد.
      مدير عامل بانک در همايش ياد شده همچنين عملکرد حوزه هاي مختلف بانک را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داد و رهنمودهايي را براي بهبود عملکرد شعب و بخش هاي مختلف ستادي ارائه کرد.

      آقاي توده فلاح، معاون طرح و برنامه بانک پارسيان سخنران بعدي اين مراسم بود که در ابتداي سخنانش به تشريح تحولات اقتصادي کشور، شاخص بورس، روند رشد نقدينگي، تغييرات نرخ ارز و طلا پرداخت و گفت: بايد تلاش کنيم که ميزان ارزش آفريني خود در اقتصاد ملي را افزايش دهيم و با استفاده از نقاط قوت همچنان در مسير موفقيت و تقويت اقتصاد ملي گام برداريم.
      وي در ادامه با اشاره به طرح هدفمندي يارانه ها، طرح تحول سيستم بانکي، روند مشکلات مربوط به تحريم هاي بين الملي و شرايط مختلف گفت: بايد گرايش مشتريان با استفاده از خدمات الکترونيکي،ابزارهاي نوين بانکي و مزاياي حساب هاي متصل به POS را افزايش دهيم تا بتوانيم در جذب سپرده موفق تر عمل کنيم.
      معاون طرح و برنامه بانک در ادامه به تشريح تدوين برنامه پنج ساله 1391- 1395 بانک اشاره کرد و گفت : در اين برنامه بر آنيم که برنامه هاي خود را بر اساس آنچه مشتري مي خواهد تدوين کنيم و کل برنامه را بر اين اساس پيش ببريم. با توجه با اينکه اکنون 85 درصد از تراکنش هاي مشتريان بدون حضور در شعبه انجام مي شود، بايد سعي کنيم خدمات ديگر ما هم از طريق فضاي مجازي انجام شود.
      وي در ادامه به وضعيت پيشرفت و پياده سازي برنامه لوتوس که جايگزين نرم افزار نگين خواهد شد اشاره و اظهار اميدواري کرد تا قبل از پايان سال بتوانيم اين سيستم را مورد استفاده قرار دهيم.

      آقاي حق وردي، معاون اعتباري بانک نيز در اين همايش ضمن ارائه گزارشي مبسوط از وضعيت اعتباري بانک در سال گذشته، الزامات و سياست هاي بانک در بخش هاي اعتبارات و تسهيلات را براي حاضران تبيين و بر استفاده درست از فرصت هاي بازار و الزاماتي که بانک مرکزي براي دريافت تسهيلات مشخص کرده، اعتبار سنجي صحيح و دريافت وثايق براي تسهيلات و صدور ضمانتنامه ها تاکيد کرد.
      وي همچنين درادامه به عقود استصناع ، مرابحه و خريد دين در آيين نامه قانون عمليات بانکي بدون ربا اشاره و استفاده از اين عقود را يادآور شد.

      آقاي مهاجري، معاون امور بين الملل، و سخنران بعدي اين همايش نيز، با اشاره به روند کند رشد اقتصادي جهان و بحران مالي اروپا به تشريح گزارش عملکرد فعاليت هاي ارزي شعب پرداخت و بر ضرورت تلاش هر چه بيشتر براي گشايش اعتبارات اسنادي و صدور ضمانت نامه هاي ارزي تاکيد کرد.

      آقاي منصوري، معاون فناوري اطلاعات بانک نيز در ابتداي سخنانش با عنوان ديروز، امروز و فردا به تشريح تاريخ اقتصاد و ويژگي هاي دوران اقتصاد مجازي پرداخت و گردش سريع پول، کالاو خدمات، سود کمتردر هر تراکنش، و .... را از ويژگي هاي اقتصاد مجازي برشمرد.
      وي با اشاره به رشد تراکنش هاي غير حضوري بانک پارسيان گفت: هم اکنون از نظر امکانات غير حضوري برترين بانک کشور هستيم. در عرصه رقابت کنوني بايد خدمات بيشتري ارائه دهيم تا همچنان پيشرو بمانيم. او ادامه داد: 80 درصد تراکنش هاي غير شعبه اي متعلق به بانک پارسيان است .
      معاون فناوري اطلاعات بانک، "سيستم نيوشاي پارسيان" را، انقلابي در سيستم بانکي و فناوري اطلاعات کشور بر شمرد و از عملياتي شدن اين سيستم در آينده اي نزديک خبر داد.
      وي از تغيير نرم افزار پارسيان از نگين به لوتوس در آينده اي نزديک خبر داد و گفت : اين نرم افزار قوي ترين نرم افزار موجود در ايران خواهد شد و از اين خرسنديم که محصولي راکه قرار است ازآن استفاده کنيم متعلق به خود پارسيان و بومي است.
      سخرانان بعدي اين همايش 4 تن از روساي شعب بودند، که در حوزه هاي بانکداري الکترونيک ، اعطاي تسهيلات و وصول مطالبات،شيوه هاي جذب منابع و سرمايه هاي انساني به ايراد سخن پرداختند.

      خانم کاظمي، مسئول شعبه نياوران - مژده اولين سخنران اين همايش بود که به تشريح ماهيت بانکداري الکترونيکي، ضرورت ترويج آن در جامعه و انتظارات مشتريان از خدمات الکترونيکي پرداخت و بر پشتيباني مستمر از محصول و نقش آن در حفظ مشتريان تاکيد کرد.

      سخنران بعدي، آقاي شفقتي، رئيس شعبه برج تجارت الکترونيک پارسيان بود که در خصوص اعطاي تسهيلات و وصول مطالبات سخنراني و راهکار هايي را در جهت بهبود وضعيت تسهيلات و وصول مطالبات عنوان نمود.

      آقاي حسيني، رئيس شعبه شهيد بهشتي کرج نيز در اين همايش ، عوامل موثر درون و برون سازماني در مورد شيوه هاي جذب منابع در راستاي اهداف بانک را برشمرد و پيشنهادهايي را براي جذب مشتريان و افزايش سپرده ها ارائه کرد.

      ديگر سخنران اين همايش، آقاي خلج اسعدي، رئيس شعبه خيابان ابوذر(فلاح) در خصوص سرمايه هاي انساني و امور کارکنان سخن گفت و بر اهميت اين دارايي مهم سازمان در رشد و سودآوري بانک، توانمند سازي منابع انساني، آموزش و مهارت، اعتماد و انگيزش آنان تاکيد و به نمايندگي از همکاران پيشنهاد هايي را در خصوص ايجاد انگيزش بيشتر در کارکنان و ارتقاي تعصب و تعلق سازماني آنان ارائه کرد.