X
   
 
    • حضور موثر و گسترده بانک وگروه مالی پارسیان در نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

      حضور موثر و گسترده بانک وگروه مالی پارسیان در نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

      بانک پارسیان به صورت چشم گیری در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافت.
      براساس گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک، به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه با برپایی غرفه ای زیبا و مناسب در سالن 8 و 9 نمایشگاه و همچنین در غرفه 24، ضمن حضوری فعال به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و ابزارهای مدرن و جدید خود و تسهیلات تخصصی برای شرکت های بزرگ نفتی، گازی و پالایش و پتروشیمی پرداخت.

      آقاي زنگنه، وزير نفت که يکي از سخنرانان مراسم افتتاحيه نمايشگاه بود، در روز اول اين همايش، پس از سخنراني از نمايشگاه جانبي بازديد و با حضور در غرفه بانک پارسيان از نزديک با خدمات و محصولات نوين بانکي، بيمه اي، ليزينگ و خدمات بانکداري الکترونيک پارسيان آشنا شد .

      کارشناسان بانک پارسيان در طول برگزاري نمايشگاه، درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات بانکي با صبر و حوصله تمام به بازديدکنندگان از نمايشگاه پاسخ دادند. همچنين شرکت هاي بيمه پارسيان،تجارت الکترونيک پارسيان و ليزينگ پارسيان، در قالب گروهي منسجم وبا شرکت فعال کارشناسان خود به ارائه اطلاعات جامع و کاربردي به مراجعان پرداختند و خدمات متنوع و تسهيلات ويژه شرکت متبوع خود را به شرکت هاي حاضر در نمايشگاه عرضه کردند.

      نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با حضور بيژن زنگنه وزير نفت، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و برخي از سفيران کشورها و نمايندگان رسانه هاي خارجي از شانزدهم ارديبهشت ماه آغاز و بازديد کنندگان از نزديک با آخرين دستاوردها و عملکرد بخش انرژي در فضايي تخصصي آشنا مي شوند.

      گفتني است اين نمايشگاه با مشارکت ١٨٠٠ شرکت فعال داخلي و خارجي در حوزه نفت و انرژي از ٣٣ کشور جهان، از 16 ارديبهشت ماه در محل نمايشگاه بين المللي تهران برپا شده و تا 19 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.