تاریخ خبر: ۱۳۹۲/۰۱/۲۷زمان خبر: ۱۳:۴۲تعداد بازدید: ۳۶۶ مدیر روابط عمومی بانک با هدف تقدیرازتلاش همکاران تلفنخانه عنوان کرد:پاسخگویی به هنگام و پسندیده مزیتی مشتری مدارانه برای بانک است
آقای جهانی، مدیر روابط عمومی به همراه خانم رضایی، رییس اداره مرکزارتباط با مشتریان بانک پارسیان با حضور در محل تلفنخانه بانک با همکاران این واحد دیدار وگفت وگو واز تلاش های آنان قدردانی کرد.
آقاي جهاني در اين ديدارضمن تبريک سال نو و آرزوي توفيق روز افزون به همکاران، خطاب به آنان گفت: تلفنخانه بانک پارسيان، همگام با مرکز ارتباط با مشتريان، در راستاي يک هدف و ايجاد مزيت هاي بهتر براي مجموعه بانک و ارائه خدمات مطلوبتر به مشتريان گام بر مي دارد و همچنين در جهت توجه به اصل مهم مشتريمداري و تطابق خدماترساني با نيازهاي ايشان تلاش مي کند و جا دارد از فعاليت صادقانه شما عزيزان قدراني شود.
وي در اين ديدار ادامه داد: با اتصال به هنگام تماس مشتريان و کارکنان بانک به اين مرکز، علاوه بر ايجاد صرفه جويي در وقت و هزينه ها، پاسخگويي خوب و مناسب همکاران تلفنخانه، نگاه مثبت مشتريان به برند بانک را فراهم آورده و پاسخگويي پسنديده ايشان مزيتي مشتري مدارانه براي بانک بوجود مي آورد.
خانم شريف نژاد، خانم اميري و خانم پرشاد، همکاران زحمتکش مستقر در مرکز تلفنخانه بانک مي باشند که به طور مستمر روزانه در زمان تماس مشتريان با شماره 84844 ، با کلامي پسنديده و رويي خوش، پاسخگوي سوالات و نقطه ارتباط مشتريان با ديگر واحدهاي بانک هستند.