X
   
 
    • رشد 33درصدی سود هر سهم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) محقق می شود

      رشد 33درصدی سود هر سهم  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) محقق می شود

      به گزارش روابط عمومی شرکت پککو : اصغر باباپور معاون بازاریابی فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بیان این خبر گفت : با توجه به توسعه فعالیت های این شرکت در سال 90 و تلاش های صورت گرفته EPS این شرکت نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد خواهد داشت.

      به گزارش روابط عمومي شركت پككو : اصغر باباپور معاون بازاريابي فروش شركت تجارت الكترونيك پارسيان با بيان اين خبر گفت : با توجه به توسعه فعاليت هاي اين شركت در سال 90 و تلاش هاي صورت گرفته EPS اين شركت نسبت به سال گذشته 33 درصد رشد خواهد داشت.
      پككو با دارا بودن بيش از 420 هزار pos در سطح كشور پيشتاز اين صنعت مي باشد
      باباپور در تشريح عملكرد حوزه هاي مختلف اين شركت گفت : علاوه بر بانك پارسيان قراردادهاي جديدي با برخي از بانكهاي تجارت، سپه، توسعه تعاون و حكمت ايرانيان منعقد شده است. اين شركت موفق شد تعداد كارتخوان هاي نصب شده را از 279 هزار در پايان سال 89 به بيش از 420 هزار دستگاه افزايش دهد كه بر اين اساس و باتوجه به قراردادهاي مزبور تعداد دستگاههاي كارتخوان تا پايان سال 90 به بيش از 440 هزار بالغ خواهدشد، همچنين بر پايه مذاكراتي كه با دو بانك ديگر كشور در جريان بوده و مراحل نهايي را طي مي كند قراردادهاي جديدي با اين بانكها منعقد خواهد شد.
      برنامه گسترده پككو براي حضور در بازار ATM ايران
      معاون بازاريابي و فروش شركت تجارت الكترونيك پارسيان همچنين گفت : اين شركت حوزه جديدي را كه فعاليت در بخش دستگاههاي خودپرداز (ATM) مي باشد به صورت همه جانبه و گسترده اي آغاز نموده است. بر اساس قرارداد منعقده با بانك پارسيان نصب و راه اندازي دستگاه ATM سالني آغاز گرديده و تا كنون نيز بيش از 90 دستگاه خودپرداز در چارچوب قرارداد مزبور نصب و راه اندازي شده است.
      وي گفت : اين شركت از طريق شركت تجارت الكترونيك كيش(از شركتهاي متعلق به پككو) كه در جزيره كيش تاسيس شده و داراي نمايندگي شركت King Teller مي باشد نسبت به تامين دستگاه ATM اقدام نموده و باتوجه به كيفيت و قابليتهاي بسيار بالاي دستگاههاي مزبور در نظر دارد بخشي از نيازهاي كشور در زمينه دستگاههاي خودپرداز را از اين طريق تامين نمايد براي اين منظور برنامه¬ريزي¬هاي اوليه براي راه اندازي خط توليد دستگاههاي خودپرداز تحت ليسانس كمپاني اصلي در دست انجام مي باشد.
      باباپور ادامه داد : در حال حاضر بخش جديدي بعنوان مديريت خود پرداز در شركت ايجاد شده است و با جذب كارشناسان زبده تمامي امور مربوط به اين امر شامل بازاريابي ، نصب و پشتيباني كامل شامل پرستاري ،پول گذاري و پشتيباني فني اين دستگاهها در حال انجام مي باشد .
      جايگاه ممتاز پككو در صدور كارت
      وي همچنين گفت شركت تجارت الكترونيك پارسيان در زمينه صدور كارتهاي هديه و خريد در شبكه بانكي داراي جايگاه ممتازي مي باشد. اين شركت توانسته است با ابتكار و نوآوري در زمينه كاربري هاي متنوع كارتهاي پيش پرداخت ضمن برآورد نمودن نيازهاي مختلف وزارتخانه ها، سازمانها و شركتهاي بزرگ و كوچك توسعه قابل توجهي دراين بخش ايجاد نمايد.

      ارائه خدمات نسل جديد كارتخوان بي سيم

      معاون مدير عامل شركت پككو گفت : اين شركت همواره در زمينه نوع آوري پيشگام بوده و در همين راستا همگام با فن آوري هاي روز دنيا و شناخت نيازهاي جامعه نسبت توسعه و ارتقاء سطح خدمات اقدام نموده است كه ورود دستگاه كارتخوان بي سيم بعنوان نسل جديد دستگاه كارتخوان از جمله مواردي مي باشد كه مي توان از آن نام برد.
      قابليت هاي كارتخوان بي سيم پارسيان بدليل سهولت در حمل توسط مشتري ، عدم نياز به خط تلفن و .. موجب شده تا اين محصول پيشرفته با تقاضا و استقبال بسيار خوب صنوف مختلف برخوردار شود.
      ارائه خدمات به بيش از 5000 سازمان
      تجارت الكترونيك پارسيان در حال حاضر به بيش از 5000 شركت و سازمان مختلف در بخش خصوصي و دولتي خدمات ارائه مي دهد و در حوزه خدمات اينترنتي با انجام بازاريابي موفق ، توانسته پذيرندگان مجازي خود را از تعداد 2100 پذيرنده مجازي در سال گذشته به 3000 پذيرنده افزايش دهد .
      باباپور همچنين گفت اين شركت با استفاده از شبكه گسترده نمايندگي هاي انحصاري در تهران و تمامي مراكز استانها و تعداد زيادي كارگزاري در شهرستانهاي كشور توانسته است پشتيباني مطلوب و مناسبي را براي تمامي محصولات و خدمات خود ارائه نمايد در همين ارتباط نيز در ماه گذشته سامانه جديد خدمات مشتريان افتتاح و راه اندازي شد كه مطلوبيت خدمات بعد از فروش شركت را به نحو چشمگيري ارتقاء ميدهد.
      برگزاري جشنواره خريد براي شبكه پذيرندگان پارسيان
      اصغر باباپور معاون بازاريابي وفروش مديرعامل اين شركت همچنين از اجراي طرح انگيزشي جشنواره بزرگ شبكه پذيرندگان دستگاه هاي كارتخوان بانك پارسيان و دارندگان كارت هاي پارسيان و كارتهاي شتابي در سراسركشور خبر داد.
      اين طرح به منظور تشويق دارندگان دستگاه هاي كارتخوان بانك پارسيان ، فعال نمودن پذيرندگان طرف قرارداد و همچنين ايجاد وفاداري بين دارندگان كارت و پذيرندگان كارت انجام خواهد شد. با برنامه ريزي انجام شده از سوي پككو طرح انگيزشي از اول بهمن ماه سال جاري آغاز و تا پايان فروردين ماه سال 1391 ادامه خواهد داشت و با توجه به امتيازي كه دارندگان دستگاه كارتخوان و همچنين دارندگان كارت هاي پارسيان كسب مي نمايند بدون قرعه كشي و با رعايت شرايط اعلام شده برنده جوايز ارزنده خواهند شد. در اين دوره از جشنواره 6 دستگاه خودرو پژو 207 و جوايز ديگر بصورت كارت هديه براي پذيرندگان دستگاههاي كارتخوان در مبالغ مختلف در نظر گرفته شده است .
      در اين طرح دستگاههاي كارتخوان بانك پارسيان مستقر در فروشگاههاي زنجيره اي به سيستم قرعه كشي آنلاين مجهز خواهند شد و دارندگان كارتهاي شتابي و پارسيان با خريد از دستگاه كارتخوان پارسيان در قرعه كشي آني شركت خواهند نمود و نتيجه قرعه كشي نيز بلافاصله در رسيد خريد از طريق دستگاههاي كارتخوان به مشتريان اعلام ميگردد.
      باباپور همچنين گفت: اين طرح به منظور ايجاد رضايتمندي و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزيز در سراسركشور صورت مي گيرد و اميد است بتوانيم هر سال سطح اين خدمات و جوايز آن را گسترش دهيم .
      باباپور در پايان اتخاذ راهبرد توسعه گرا، استفاد ه از روشهاي علمي در حوزه هاي مختلف و تلاش و كوشش يكايك كاركنان مجموعه شركت تجارت الكترونيك پارسيان را عامل موفقيت و تحقق اهداف شركت در حوزه هاي مختلف دانست و گفت: اين عوامل موجب شد تا بتوانيم رشد 33درصدي سود هر سهم اين شركت نسبت به سال گذشته را محقق نمائيم.