X
   
 
    • مدیر نرم افزار بانک پارسیان طی گفت و گویی اعلام کرد:تلاش گسترده بانک پارسیان برای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها

      مدیر نرم افزار بانک پارسیان طی گفت و گویی اعلام کرد:تلاش گسترده بانک پارسیان برای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها

      مهندس صیحانی با تاکید بر مطلب فوق گفت: بانک پارسیان تا کنون موفق ترین بانک خصوصی کشور در زمینه افتتاح حساب برای واریز یارانه ها بوده در حالی که بانک پارسیان هیچ تبلیغ و اقدام خاصی برای این کار انجام نداده است.

      مهندس صيحاني با تاکيد بر مطلب فوق گفت: بانک پارسيان تا کنون موفق ترين بانک خصوصي کشور در زمينه افتتاح حساب براي واريز يارانه ها بوده در حالي که بانک پارسيان هيچ تبليغ و اقدام خاصي براي اين کار انجام نداده است.
      وي با اشاره به اعتماد گسترده مردم به بانک پارسيان تصريح کرد: در حال حاضر بيش از صد هزار سرپرست خانوار و مجموعا بيش از چهارصد هزار نفر بانک پارسيان را براي واريز يارانه هاي خود انتخاب کرده اند.
      وي ادامه داد: بانک پارسيان در حال حاضر به لحاظ تعداد حساب هايي که براي يارانه ها معرفي شده  اند، در بين بانک هاي خصوصي مقام اول و در ميان 23 بانک فعال کشور رتبه نهم را در اختيار دارد.
      مدير نرم افزار بانک پارسيان در ادامه به گستردگي و دشواري هاي اقدامات صورت گرفته در خصوص هدفمندي يارانه ها اشاره کرد و گفت: از آغاز طرح بحث هدفمند سازي يارانه ها، بانک پارسيان و به ويژه معاونت فناوري اطلاعات به صورت بسيار جدي به اين موضوع توجه کرد و آن را در راس اولويت هاي کاري خود قرار داد و با تاکيد بر عنايات الهي و تلاش مديران و کارشناسان توانستيم موفق تر از همه بانک ها کار را به سر انجام برسانيم.
      مدير نرم افزار بانک پارسيان افزود: با توجه به کثريت و تنوع حساب هاي معرفي شده و حجم زياد اطلاعات، دقت و در عين حال سرعت را در دستور کار قرار داديم تا در حد توان در اجراي اين پروژه ملي و اثر گذار تلاش کنيم.
      مهندس صيحاني در ادامه سخنان خود به تشريح روند فعاليت هاي صورت گرفته براي سامان دهي حساب هاي مرتبط با طرح هدفمند سازي يارانه ها در بانک اشاره کرد و گفت: ما مانند بانک هاي ديگر تبليغات وسيعي در اين زمينه انجام نداديم و نگاه ما نگاهي ملي به اين پروژه بود. مهندس منصوري معاون فناوري اطلاعات بانک به نمايندگي از بانک هاي خصوصي هماهنگي هاي لازم را در ميان اين بانک ها و دواير ذي ربط انجام مي دادند و توانستيم در کمترين زمان ممکن و با بيشترين دقت کار را به انجام برسانيم.
      مدير نرم افزار بانک پارسيان در ادامه به همکاري هاي موثر معاونت طرح و برنامه معاونت مالي بانک در روند کار اشاره کرد و گفت: کل کار هاي انجام شده در زمينه حساب هاي مرتبط با طرح هدفمند سازي يارانه ها در بانک در سه مرحله اجرايي شده و خواهد شد.
      وي در همين چارچوب گفت: در مرحله اول شناسايي و تثبيت شماره حساب هاي مشتريان را در دستور کار قرار داديم. در اين مرحله صحت و سقم شماره حساب هاي معرفي شده مورد بررسي قرار گرفت و پس از آن، اين حساب ها را به عنوان شماره حساب قطعي و تثبيت شده مشتريان به سازمان هدفمند سازي يارانه ها اعلام کرديم که در اين مرحله تعامل گسترده اي با وزارت رفاه و سازمان هدفمند سازي يارانه ها داشتيم.
      مدير نرم افزار بانک پارسيان در خصوص مرحله دوم کار گفت: در اين مرحله يارانه هاي تعيين شده به تفکيک استان ها به حساب هاي تثبيت شده واريز شد و اکنون يارانه ها در اين حساب ها محفوظ است.
      مهندس صيحاني پس از آن به مرحله سوم کار اشاره کرد و گفت: در اين چند مرحله که هنوز به مقطع اجرا نرسيده، زمان برداشت حساب ها مشخص خواهد شد که اجرايي کردن اين مرحله نيز نيازمند آمادگي بيشتر بخش هاي مختلف بانک از جمله معاونت فناوري اطلاعات، امورمالي و امور شعب است. چراکه مطمئنا در اين مرحله بانک با افزايش تعداد تراکنش ها مواجه خواهد بود و بايد در اين مرحله نيز مديريت صحيح و به هنگامي را اعمال کنيم.
      مدير نرم افزار بانک در بخش ديگري از اين گفتگو به امکان فراهم آمده در محيط اينترانت بانک براي اطلاع از حساب هاي تثيبت شده براي واريز يارانه ها در بانک اشاره کرد و گفت: اين بستر امکان آن را فراهم آورده که مشتريان با مراجعه به شعب و يا تماس با مرکز ارتباط با مشتريان از وضعيت حساب هاي خود با خبر شوند.
      مهندس صيحاني همچنين با تاکيد بر اينکه حساب هاي تثيبت شده براي واريز يارانه ها طبق قانون تا اطلاع ثانوي مسدود مي باشد، گفت: از همه همکاران شاغل در شعب تقاضا مي کنيم که در هنگام عمليات پرداخت به مشتريان اين موضوع را مد نظر داشته باشند و به اطلاعيه هاي صادره در اين خصوص توجه کنند.
      آقاي نيکخواه رييس اداره هسته مرکزي بانکداري هم طي دقايقي به تشريح جزئيات عملکرد اداره متبوعش که متصدي امور مربوط به اين پروژه ملي در بانک بود پرداخت.
      وي جزئيات تعامل و همکاري با وزارت رفاه و تامين اجتماعي و سازمان هدفمندسازي يارانه ها را ياد آور شد و گفت: اين کار حاصل تلاش يک سال و نيم همکاران بانک در مديريت ها و واحد هاي مختلف است.
      مهندس نيکخواه در ادامه گفت: بيش از صد هزار حساب در بانک پارسيان براي واريز يارانه ها تثبيت و معرفي شده و به همين دليل از همکاران تلاشگر شعب درخواست داريم که در هنگام بستن حساب ها دقت بيشتري به عمل آورند و از وضعيت حسابي که قصد بستن آن را دارند، آگاه باشند که اين حساب حساب تثبيت شده براي واريز يارانه ها نباشد.