X
   
 
    • مدیر عامل بانک در جمع کاربران جدید الورود:بانکداری آمیزه ای از صنعت،خدمت،هنر و دانش است

      مدیر عامل بانک در جمع کاربران جدید الورود:بانکداری آمیزه ای از صنعت،خدمت،هنر و دانش است

      علی سلیمانی شایسته با تاکید بر این مطلب خطاب به کاربران جوان بانک پارسیان گفت:ارزش پول ملی کشورها به اندازه پرچم آنهاست و از آنجا که پول و بانک پیوستگی و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند،جایگاه کاری شما و فضایی که در آن فعالیت می کند اهمیت زیادی دارد.

      علي سليماني شايسته با تاکيد بر اين مطلب خطاب به کاربران جوان بانک پارسيان گفت:ارزش پول ملي کشورها به اندازه پرچم آنهاست و از آنجا که پول و بانک پيوستگي و ارتباط تنگاتنگي با يکديگر دارند،جايگاه کاري شما و فضايي که در آن فعاليت مي کند اهميت زيادي دارد.
      مدير عامل بانک پارسيان در اين مراسم که در آن آقاي دهقان،معاون اجرايي بانک نيز حضور داشت، با بيان اينکه بانکداري کار سهل و ممتنع و آميزه اي از صنعت،خدمت،هنر،فن و دانش است اظهار داشت:نظام بانکي با تمامي اقشار و گروه هاي اجتماعي سرو کار دارد و ويژگي هاي خاص بانکداري موجب شده در صورتي که نظام بانکي درست عمل نکند مي تواند حتي موجوديت يک مملکت را به خطر بيندازد.
      وي ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين(ع) با اشاره به ضرورت توجه به سيره و آموزه هاي گران قدر آن امام همام در مسير زندگي، به قرائت مصرعي از ترکيب بند محتشم کاشاني در رثاي شهداي کربلا پرداخت و از همکاران جوان خواست که ابيات اين ترکيب بند را به تمامي مطالعه کنند و از آموزه هاي آن بهره مند شوند.
      مدير عامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنان خود از جمع کاربران جديد الورود بانک خواست به تاسي از آموزه هاي سيد و سالار شهيدان،صداقت،امانتداري،احترام،محبت و متانت را سرلوحه رفتارهاي خود قرار دهند و در مواجهه با مشتريان و همکاران در چارچوب اين صفات رفتار کنند.
      وي ضمن تاکيد بر کسب مداوم دانش و تجربه و مهم دانستن سرمايه انساني به عنوان سرمايه ارزشمند بانک توصيه کرد که کارکنان جديد از ابتداي فعاليت به شيوه اي هدفمند دستيابي به افق هاي عالي کاري را در نظر داشته باشند.
      مدير عامل بانک پارسيان با تصريح اين موضوع که مشتريان عزيز ترين افراد براي بانک هستند بر ضرورت رفتار صحيح،صادقانه،قانوني و دلسوزانه با آنان تاکيد کرد و گفت:ما بايد خودمان را با نشتريان و خواست هاي آنان سازگار کنيم، چرا که رضايت آنان زمينه ساز رشد و توسعه هرچه بيشتر بانک خواهد بود
      آقاي شايسته در ادامه سخنان خود به افتخارات بانک پارسيان در عرصه داخلي و بين المللي اشاره کرد و گفت:بانک پارسيان تاکنون بيش از 3ميليون مشتري جذب کرده است.نخستين کارتخوان فروشگاهي نصب شده در کشور متعلق به بانک پارسيان بوده و نخستين سيستم کوربانکينگ در کشور توسط اين بانک به کار گرفته شده است.
      وي در همين چارچوب افزود:بانک پارسيان درميان 1000بانک برتر دنيا رتبه 495را در اختيار دارد.اين بانک در سال 87به لحاظ حجم درآمد و فروش بانک اول کشور شد و در ميان صد شرکت برتر کشور رتبه هفتم را از آن خود کرد.
      وي ادامه داد تمامي اين موفقيت ها و بسياري از موفقيت هاي ديگر بانک در سايه اعتماد و استقبال مردم به دست آمده و ما بايد با درک جايگاه ويژه اي که از آن برخورداريم تلاش کنيم که در فضاي رقابتي کنوني سريع تر حرکت کنيم و موفقيت هاي بيشتري را با کسب رضايت مشتريان به دست آوريم.

      آقاي ميرقيداري،مدير آموزش و توسعه منابع انساني بانک نيز در اين مراسم ضمن خوش آمدگويي به همکاران جديد پارسياني گفت:از ابتداي سال 89 تا کنون 349 کاربر جديد جذب بانک شده اند که از اين تعداد 113نفر متعلق به شعب شهرستان و 236نفر در شعب تهران مشغول به کار خواهند شد.
      وي در ادامه درخصوص کاربران حاضر در مراسم گفت:جمع حاضر 94نفر هستند که 58 نفر از آنان در تهران و 36نفر در شعب شهرستان ها فعاليت خواهند داشت.
      آقاي جهاني،مدير روابط عمومي بانک نيز در اين مراسم با تاکيد بر اين مطلب که در مسير زندگي ،فارغ التحصيلي معنايي ندارد گفت:در فضاي پر از رقابت و دشوار بانکي بايد با تلاش و آموختن مداوم در مسير موفقيت و ارتقاي سازمان قدم برداريم.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان ورود کاربران جديد را به مانند گردش خون جديد در پيکر بانک دانست و گفت:اميدواريم با ياري خدا و تلاش شما عزيزان بانک پارسيان را به جايگاه وافق پارسيان1391برسانيم.