X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در جمع دانشجویان علوم ارتباطات دانشگاه علامه:بانک پارسیان افتخار دارد نخستین بانک ارائه دهنده خدمات مدرن بانکی به مردم است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در جمع دانشجویان علوم ارتباطات دانشگاه علامه:بانک پارسیان افتخار دارد نخستین بانک ارائه دهنده خدمات مدرن بانکی به مردم است

      علی جهانی گفت:بانک پارسیان با اندیشه گذار از عصر بانکداری سنتی به دوران بانکداری مدرن بنیان نهاده شد و به پشتوانه استقبال چشمگیر اقشار مختلف جامعه در مدت کوتاهی به بزرگترین بانک خصوصی کشور تبدیل شد.

      علي جهاني گفت:بانک پارسيان با انديشه گذار از عصر بانکداري سنتي به دوران بانکداري مدرن بنيان نهاده شد و به پشتوانه استقبال چشمگير اقشار مختلف جامعه در مدت کوتاهي به بزرگترين بانک خصوصي کشور تبديل شد.
      او که به دعوت دکتر نقيب السادات،رييس گروه علوم ارتباطات دانشکده مديريت و علوم اجتماعي دانشگاه علامه در دانشکده علوم اجتماعي حاضر شده بود،در جمع دانشجويان اين دانشگاه به تشريح مزايا وويژگي هاي بانکداري الکترونيکي و ضرورت توسعه و ترويج هر چه بيشتر آن در جامعه پرداخت.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان با ارائه مطالب مبسوط، دستاوردهاي مثبت توسعه خدمات بانکي مدرن و الکترونيکي را مورد تاکيد قرار داد و گفت:برداشتن گام هاي موثر تر در اين زمينه مستلزم فرهنگ سازي و به موازات آن مهيا نمودن زيرساخت هاي مخابراتي است که بر بنيان آنها بتوانيم اقتصاد کشورمان را هرچه بيشتر از دستاوردها و ثمرات مثبت بانکداري مدرن برخوردار سازيم.

      جهاني با تاکيد بر اينکه دانشجويان نيروها ي نو جو و نوخواه جامعه هستند گفت:اين قشر ارزشمند مي توانند در گسترش ابزارهاي جديد و مبتني بر فناوري روز چه در عرصه بانکي و چه در عرصه هاي ديگر پيشگام باشند :در حال حاضر بخش عمده مشتريان بانک هاي خصوصي، به ويژه مشتريان خدمات نوين بانکي، قشر جوان و دانشجويان هستند که اين امر مويدي بر اين ادعاست.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان همچنين در جمع دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي ضمن تبيين روند تاريخي تحول نظام بانکي کشور و نوآوري هايي که با تاسيس بانک هاي خصوصي از يک دهه پيش آغاز شده به معرفي خدمات و سرويس هاي بانکداري الکترونيکي و بانکداري مبتني بر تلفن همراه و اينترنت بانک پارسيان پرداخت و مزاياي استفاده از اين خدمات را تشريح کرد.
      در پايان طي فرصتي دانشجويان پرسش هاي خود را مطرح نموده و در فضايي صميمي و دوستانه پاسخ هاي خود را دريافت کردند.