X
   
 
    • مدیر اداره نرم افزار بانک پارسیان از خدمت دهی بهنگام و اجرای موفق پرداخت یارانه ها خبر داد:دسترسی مطلوب و به هنگام مشتریان به یارانه ها در خود پردازها وشعب بانک پارسیان

      مدیر اداره نرم افزار بانک پارسیان از خدمت دهی بهنگام و اجرای موفق پرداخت یارانه ها خبر داد:دسترسی مطلوب و به هنگام مشتریان به یارانه ها در خود پردازها وشعب بانک پارسیان

      حسن صیحانی با تاکید بر این مطلب گفت:بلافاصله پس از اعلام رسمی اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه ها از سوی رییس جمهور،بانک پارسیان اقدام به رفع مسدودی از مبالغ یارانه های مشتریان نمود و این مبالغ از اولین ساعات روز 28/9/89 قابل برداشت شد.

      حسن صيحاني با تاکيد بر اين مطلب گفت:بلافاصله پس از اعلام رسمي اجرايي شدن طرح هدفمندي يارانه ها از سوي رييس جمهور،بانک پارسيان اقدام به رفع مسدودي از مبالغ يارانه هاي مشتريان نمود و اين مبالغ از اولين ساعات روز 28/9/89 قابل برداشت شد.
      بر اساس گزارش روابط عمومي بانک پارسيان،وي طي گفت و گويي با اشاره به تامين نقدينگي مورد نياز در تمامي شعب بانک و خودپردازها ي بانک پارسيان افزود:اين امر موجب شد که مشتريان براي دريافت مبالغ يارانه ها با هيچ مشکلي مواجه نباشند.
      مدير اداره نرم افزار بانک پارسيان با بيان اينکه با تشکيل ستاد ويژه متشکل از مديران،دست اندرکاران و روساي حوزه ها و شعب همه مسائل مرتبط با پرداخت يارانه ها به دقت پي گيري و مديريت مي شود،از تمديد ساعات کاري شعب بانک پارسيان تا ساعت 18 خبر داد.
      ا و در همين چارچوب گفت:در روز نخست اجرايي شدن طرح هدفمندي يارانه ها تعداد تراکنش هاي انتقالي بين سپرده ها در اين بانک 13درصد و برداشت نقدي55درصد افزايش داشته که اين افزايش ارتباط معناداري با پرداخت يارانه ها به مشتريان دارد.
      صيحاني در ادامه همکاري گسترده و خوب بانک مرکزي با بانک پارسيان در امر تامين نقدينگي براي شعب و خود پردازها را يادآورشد و گفت:پيش بيني مي شود در روزهاي آينده نيز هيچ گونه مشکلي بابت پرداخت يارانه ها به مشتريان محترم بانک پارسيان نداشته باشيم و تلاش بي وقفه کارکنان بانک در انجام صحيح اين امر مهم را افتخاري بزرگ براي پارسيان دانست.