X
   
 
    • انتشار اوراق گواهی سپرده پارسیان 3 ساله با سود علی الحساب 16%

      انتشار اوراق گواهی سپرده پارسیان 3 ساله با سود علی الحساب 16%

      با موافقت و اخذ مجوز از بانک مرکزی اسلامی ایران مبلغ ده هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) با نام توسط بانک پارسیان عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار و فروش اوراق یاد شده از روز چهارشنبه 14/07/1389 به مدت 6 روز کاری خواهد بود .شایان توجه است که پس از این مدت این اوراق عرضه و فروش تدریجی نخواهد داشت، لذا برای مشتریان محترم در مدت تعیین شده فرصت استثنایی مهیاست تا نسبت به تهیه آن در تمامی شعب اقدام نمایند.

      با موافقت و اخذ مجوز از بانک مرکزي اسلامي ايران مبلغ ده هزار ميليارد ريال اوراق گواهي سپرده مدت دار ويژه سرمايه گذاري (عام) با نام توسط بانک پارسيان عرضه خواهد شد. تاريخ انتشار و فروش اوراق ياد شده از روز چهارشنبه 14/07/1389 به مدت 6 روز کاري خواهد بود .شايان توجه است که پس از اين مدت اين اوراق عرضه و فروش تدريجي نخواهد داشت، لذا براي مشتريان محترم در مدت تعيين شده فرصت استثنايي مهياست تا نسبت به تهيه آن در تمامي شعب اقدام نمايند.
      اين اوراق سه ساله و با نام با سود علي الحساب سالانه 16 درصد مي باشد که سود آن به صورت ماهيانه به حساب مشتري واريز خواهد شد، نرخ بازخريد اين اوراق پيش از موعد، مطابق با ضوابط بسته سياستي و نظارتي بانک مرکزي ج.ا.ا معادل نرخ سود علي الحساب سپرده متناظر از يک ماه تا سه ماه معادل 6 درصد،ازسه ماه تا شش ماه معادل 8درصد،بين شش ماه تا يک سال 11درصد،بيشتر از يک سال و کمتر از 2 سال14درصد و بين 2 سال و قبل از 3 سال 5/14درصد خواهد بود. يادآور مي شود که اين امکان مناسب براي سرمايه گذاري در کنار ديگر محصولات جديد بانک پارسيان از جمله سپرده زرين و سپرده پويا، فرصتي شايسته را در اختيار مشتريان گرامي قرار داده است تا از آن بهرمند شوند.