تاریخ خبر: ۱۳۸۹/۰۳/۱۶زمان خبر: ۱۳:۵۲تعداد بازدید: ۴۴۱ در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان ساعات خدمت دهی مرکز ارتباط با مشتریان بانک افزایش یافت.
در پی افزایش استقبال مشتریان از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان 4ساعت به ساعات کاری این مرکز افزوده شد.
در پي افزايش استقبال مشتريان از خدمات مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان 4ساعت به ساعات کاري اين مرکز افزوده شد.
مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان پيش از اين از ساعت 7و30دقيقه تا 18پاسخگوي پرسش هاي مشتريان بود و اکنون فعالين اين مرکز تا ساعت 22 در خدمت مشتريان و مخاطبان خواهند بود.
مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان که بيش از دو سال از راه اندازي آن مي گذرد از طريق تماس تلفني،پست الکترونيکي،پيامک،نمابر و صندوق;صوتي در خدمت مشتريان و تمامي کساني است که نياز به مشاوره در زمينه خدمات مختلف بانک داشته باشند .
پاسخگويي موثرو باکيفيت به مشتريان،تکريم مشتري،سرعت در ارائه خدمت و امنيت اطلاعات مشتريان از اصول محوري عملکرد مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان است.
بررسي عملکرد چهارماهه پاياني سال 88 اين مرکزنشان مي دهد که مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان به طور ميانگين با در نظر داشتن شاخص هاي مذکور،در هر ماه به 3378تماس تلفني،167پيامک و 107پست الکترونيکي پاسخ داده است.