X
   
 
    • رییس سازمان ثبت احوال :با امضاء تفاهم نامه استعلام الکترونیک هویت ملی، خدمت رسانی به مردم سریعتر و مطلوبتر انجام می گیرد.

      با هدف فراهم شدن امکان بهره برداری بانک پارسیان از سامانه استعلام الکترونیک هویت ملی، تفاهم‌نامه تبادل اطلاعات برخط، میان سازمان ثبت احوال کشور و بانک پارسیان با حضور مدیران ارشد این دو سازمان امضا شد.

      با هدف فراهم شدن امکان بهره برداری بانک پارسیان از سامانه استعلام الکترونیک هویت ملی، تفاهم‌نامه تبادل اطلاعات برخط، میان سازمان ثبت احوال کشور و بانک پارسیان   با حضور مدیران ارشد این دو سازمان امضا شد.

      در مراسمی با حضور آقای علی سلیمانی شایسته، مدیرعامل، آقایان دکتر شمس عالم و دکتر فطانت فرد، اعضای هیات مدیره و آقای دکتر ناظمی اردکانی، رییس سازمان ثبت احوال کشور و دیگر معاونین ایشان تفاهم نامه" تبادل اطلاعات برخط" بین بانک پارسیان و سازمان ثبت احوال به امضا رسید.

       در ابتدای این مراسم آقای دکتر ناظمی اردکانی، ریس سازمان ثبت احوال ، با اشاره به اینکه بانک پارسیان، بانکی پویا و مدرن است و در عرصه نظام پولی و بانکی کشور می درخشد با اظهار خرسندی در خصوص امضای   این تفاهم نامه، اظهار امیدواری کرد که در راستای بهره مندی هرچه بیشتر مردم، ارتباط با بانک پارسیان بیش از پیش گسترده تر شده و شبکه استعلام و احراز هویت سیستمی در این بانک نیز عملی شود.

      رییس سازمان ثبت احوال امضای تفاهم نامه با بانک پارسیان در ایام فرخنده هفته وحدت و دهه فجر را به فال نیک گرفت و در ادامه گفت: سازمان ثبت احوال در قالب برنامه ای فرآیندی، درحال تبدیل شدن به سازمانی مدرن و الکترونیکی و بر خط است و در حال حاضر با تلاش کارکنان این سازمان، صدور اسناد و شناسنامه ها به شکل دستی به مرحله صفر رسیده است .

      آقای شایسته، مدیرعامل بانک پارسیان نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر، طی سخنانی با اشاره به رشد و پویایی سازمان ثبت احوال گفت : در گذشته جامعه، سازمان ثبت احوال را سازمانی قدیمی و راکد تلقی می کرد، اما در حال حاضر با تلاش  مدیران وکارکنان این سازمان، شاهد رشد و پیشرفت خوبی در آن هستیم .

      مدیرعامل بانک در ادامه با تاکید بر اینکه بانک پارسیان برترین و اولین بانک در اجرای پروژه های الکترونیکی است اظهار داشت: بانک پارسیان با بیش از یک دهه فعالیت، اولین بانک خصوصی است که نظام بانکداری یکپارچه را در سراسر شعب خود به اجرا درآورده است و اولین POS    فروشگاهی را این بانک در کشور راه اندازی کرد. ایشان افزود: هم اکنون بانک پارسیان 289 شعبه و 5 میلیون مشتری در سراسر کشور دارد و 93درصد اسناد این بانک خارج از شعبه و به صورت الکترونیکی صادر می شود و بیشترین عملیات بانکی پارسیان غیر حضوری است که این اقدامات هم در مشتریان جاذبه ایجاد کرده است و هم سرعت و امنیت را بالاتر برده و هم هزینه ها را به مراتب کاهش داده است.

      آقای شایسته خاطر نشان کرد:  بانک پارسیان از هر سیستمی که به مردم این امکان را بدهد که از ابزار الکترونیکی بیشتر بهره مند شوند استقبال می کند و تشکر می کنیم که این فضا توسط سازمان ثبت احوال در اختیار بانک پارسیان قرار می گیرد تا امنیت و سرعت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم بیشتر شود.

      در ادامه این مراسم آقای کرمی معاون اسناد هویتی، آقای طریقت قائم مقام مجری طرح کارت هوشمند ملی، در این نشست گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود ارایه دادند و در پایان این مراسم به دعوت ریاست محترم سازمان، حاضرین از دیتا سنتر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور بازدید به عمل آورند.