X
   
 
    • تقدیر از برندگان خوش شانس قرعه کشی صندوق انتقادات

      تقدیر از برندگان خوش شانس قرعه کشی صندوق انتقادات

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد؛ به منظور تقدیر از همراهی مشتریان، شانزدهمین دوره قرعه کشی صندوق انتقادات و پیشنهادات شعب بانک پارسیان برگزار و برندگان خوش شانس این دوره معرفی شدند.

      به گزارش روابط عمومی پارسیان، مالکی گفت: برندگان این دوره آقایان متین از شعبه میدان انقلاب تهران، زنگی آبادی از شعبه جهاد کرمان و بردبار از شعبه مطهری رشت هستند که به هر یک از آنها کارت هدیه اهدا شد.
      ایشان در ادامه اعلام داشت؛ بانک پارسیان با هدف تحقق مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، پیوسته با مشتریان خود از کانال‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند و یکی از این راه‌های ارتباطی، صندوق انتقادات و پیشنهادات می‌باشد که در این راستا در بررسی های اخیر تعداد 8520 پرسشنامه جمع آوری شده از صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات شعب بانک پارسیان در سراسر کشور بازبینی و در مجموع میزان رضایتمندی مشتریان 05/83 درصد اندازه‌گیری شده است.
      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده بیشترین میزان رضایت مربوط به نحوه برخورد کارکنان و رعایت اصول مشتری مداری در تعاملات کارکنان با مشتریان می باشد؛ اظهار امیدواری کرد که با معرفی خدمات و محصولات نوین بیش از پیش رضایت مشتریان جلب خواهد شد.