X
   
 
    • با حضوردکتر پرویزیان؛از وب سایت جدید بانک پارسیان رونمایی شد

      با حضوردکتر پرویزیان؛از وب سایت جدید بانک پارسیان رونمایی شد

      با حضور دکتر پرویزیان، دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک، از وب سایت جدید بانک پارسیان رونمایی شد.

       با حضور دکتر پرویزیان، دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک، از وب سایت جدید بانک پارسیان رونمایی شد.
      دکتر پرویزیان در مراسم رونمایی از وب سایت جدید بانک پارسیان با بیان اینکه امروز سطح انتظارات مشتریان از دریافت خدمات بانک افزایش پیدا کرده است،گفت: بخش مالی و خدمات بانکی به شدت تحت تاثیرفضای فناوری اطلاعات است، لذا باید با نوآوری و طراحی ابزارهای جدید و جذاب در حوزه IT سهم خود را در بازار افزایش دهیم.
      ایشان خاطرنشان کرد: ارایه امکانات و ابزارهای جذاب بانکداری الکترونیکی همراه با ایده های دانش محور می تواند در راستای تعامل بیشتر با فضای کسب و کار و همراه کردن نسل جدید اعم از دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان برای استفاده از امکانات جدید بانک باشد.
      به گزارش روابط عمومی؛ وب سایت جدید بانک پارسیان با هدف ارایه مطلوب خدمات نوین بانکی و جلب رضایت مشتریان و همچنین سهولت دسترسی کاربران همگام با پیشرفت فن آوری‌های جدید، با اعمال تغییرات جدید در طراحی راه اندازی شد و دسترسی کاربران را به بخش‌های مختلف آن تسهیل‌ کرده است‌.
      بدیهی است با بالا رفتن سطح انتظارات مشتریان گرانقدر وهمچنین با توجه به اهمیت ارائه خدمات بیشتر به ذی نفعان، بانک پارسیان برآن شد تا با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد بخش ها و حوزه های مختلف، وب سایتی جامع و فراگیر را ایجاد نماید.