X
   
 
    • مدیر روابط عمومی بانک پارسیان احراز رتبه نخست بانک های کشور مرهون اعتماد مشتریان به بانک پارسیان است

      مدیر روابط عمومی بانک پارسیان احراز رتبه نخست بانک های کشور مرهون اعتماد مشتریان  به بانک پارسیان است

      محمد خلیلی پیر در مراسم افتتاح شعبه لواسان بانک پارسیان ضمن تاکید بر مطلب فوق افزود:این افتخار بزرگی برای پارسیان است که توانسته بیشترین ارزش آفرینی را برای ذی نفعان و مشتریان خود داشته باشد و بر اساس آن از سوی سازمان مدیریت صنعتی برترین بانک کشور شناخته شود.

       

      محمد خليلي پير در مراسم افتتاح شعبه لواسان بانک پارسيان ضمن تاکيد بر مطلب فوق افزود:اين افتخار بزرگي براي پارسيان است که توانسته بيشترين ارزش آفريني را براي ذي نفعان و مشتريان خود داشته باشد و بر اساس آن از سوي سازمان مديريت صنعتي برترين بانک کشور شناخته شود.
      مدير روابط عمومي بانک پارسيان گفت:اعتماد و استقبال مشتريان از بدو تاسيس تاکنون بزرگترين سرمايه بانک پارسيان بوده و در کنار اين عامل مهم و حياتي تخصص،دانش و تجربه کارکنان تلاشگر اين بانک نيز بستري را فراهم آورده که پارسيان منشا تحولات و خدمات اثر گذاري در عرصه بانکداري کشور باشد.
      وي با بيان اين که بانک پارسيان با افتتاح شعب ولي عصر،خاني آباد،سيمون بوليوار،تهرانپارس در تهران و شعبه لواسان به همراه چند شعبه ديگر در شهرستان ها هم اکنون 230شعبه فعال در سطح کشور دارد،افزود:در سال آينده نيز بانک پارسيان به موازات ارائه خدمات بهتر به گسترش شبکه شعب با هدف خدمت دهي بهينه به مشتريان ادامه خواهد داد.