X
   
 
    • مدیرعامل بانک پارسیان : بزودی شعبه بانک پارسیان در شرکت ذوب آهن اصفهان با انگیزه استمرار حمایت از صنعت افتتاح خواهد شد .

      مدیرعامل بانک پارسیان  : بزودی شعبه بانک پارسیان در شرکت ذوب آهن اصفهان با انگیزه استمرار حمایت از صنعت افتتاح خواهد شد .

      مدیر عامل بانک پارسیان به اتفاق تعدادی از معاونان بانک با حضور در ذوب آهن اصفهان با مسولان این شرکت دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار نحوه همکاری و تعامل بیشتر و ارائه تسهیلات ارزی جهت خریدهای داخلی و خارجی ذوب آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت

      مدير عامل بانک پارسيان به اتفاق تعدادي از معاونان بانک با حضور در ذوب آهن اصفهان با مسولان اين شرکت ديدار و گفت و گو کرد. در اين ديدار نحوه همکاري و تعامل بيشتر و ارائه تسهيلات ارزي جهت خريدهاي داخلي و خارجي ذوب آهن مورد بحث و بررسي قرار گرفت
      شايسته با ابراز خرسندي از حضور در ذوب آهن ، مذاکرات صورت گرفته را مثبت و ارزنده توصيف کرد و گفت : در شرايط فعلي که دشمنان تحريم هاي اقتصادي را بر عليه کشورمان دنبال مي کنند ، بانک پارسيان به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور با همه امکانات و توانمنديهاي خود ، آمادگي لازم براي کمک و حمايت از صنعت کشور در عرصه مبادلات و تعاملات داخلي و بين المللي را دارد .
      مدير عامل بانک پارسيان در خصوص مذاکرات صورت گرفته با مسوولين ذوب آهن گفت : اين مذاکرات به منظور ادامه همکاري ها صورت گرفت و بنا شد که مذاکرات تخصصي در تهران با حضور مديران مياني دو مجموعه دنبال شود.
      وي گفت : بانک پارسيان همکـاري هاي خود را با ذوب آهن و صنايع ديگر کشور در زمينه گسترش عمليات، حجم ارتباطات و مبادلات در شبکه هاي بين المللي و ارزي با جديت پيگيري مي کند .
      شايسته با بيان بخشي از دستاوردها و نقش ذوب آهن در عرصه هاي مختلف توليدي و اقتصادي گفت: اين مجموعه بزرگ صنعتي اولين و بزرگ ترين واحد صنعتي کشور است و پس از انقلاب خصوصاً در سال هاي اخير پيشرفت و دستاوردهاي خوبي داشته است .
      وي تصريح کرد : صنعت فولاد يکي از ارکان اصلي سازندگي و توسعه اقتصادي کشور است و خوشبختانه ذوب آهن در اين زمينه توانسته است بخش مهمي از نيازهاي فولادي کشور را تامين کند .وي اظهار اميدواري کرد که با همکاري بانک ها اين روند سرعت بيشتري پيدا کند .
      مدير عامل بانک پارسيان اهميت مشتري مداري را ياد آور شد وگفت : محور اصلي همه فعاليت هاي ما مشتريان هستند و با همين هدف براي ارائه تسهيلات بيشتر و مناسبتر با همکاري مسوولين ذوب آهن در نظر است شعبه اين بانک در اين شرکت تاسيس شود تا بتوان خدمات الکترونيک مناسب را به کارشناسان و کارکنان شريف ذوب آهن ارائه و بيش از پيش از صنعت کشور حمايت نمائيم .