X
   
 
    • تخفیف 15 درصدی مشتریان بانک پارسیان از خدمات بیمه پارسیان

      تخفیف 15 درصدی مشتریان بانک پارسیان از خدمات بیمه پارسیان

      مشتریان بانک پارسیان از 15درصد تخفیف خدمات بیمه ای بیمه پارسیان برخوردار می شوند

           مدير روابط عمومي بانک پارسيان با بيان اين خبر گفت:بر اساس تمهيدات فراهم آمده، سهامداران حقيقي وسپرده گذاران حقيقي بانک پارسيان مي توانند از مزاياي تمامي خدمات بيمه اي که از سوي شرکت بيمه پارسيان ارائه مي شود با 15درصد تخفيف نسبت به نرخ تعيين شده برخوردار شوند .
           محمد خليلي پير که در مراسم افتتاح دويست و يازدهمين شعبه اين بانک در منطقه سعادت آباد(سرو غربي) تهران سخن مي گفت، از مشتريان به عنوان بزرگ ترين سرمايه هاي بانک ياد کرد و گفت:براساس مطالعات انجام شده درصد عمدهاي از مشتريان بانک پارسيان در زمره کساني هستند که از ماه هاي آغازين افتتاح بانک تاکنون بي وقفه خدمت دريافت کرده اند و جزو مشتريان وفادار بانک مي باشند.
           وي در همين چارچوب گفت:بانک پارسيان به مشتريان به طور اعم و اين دسته از مشتريان به طور اخص به عنوان سرمايه اي ارزشمند نگاه مي کند و تمامي تلاش دست اندرکاران بانک ارتقاي کمي و کيفي خدمات براي تامين بيش از پيش رضايت مشتريان است.
           مدير روابط عمومي بانک پارسيان از انواع خدمات مدرن بانکي همچون اينترنت بانک،انواع کارت هاي الکترونيکي با قابليت هاي گسترده و بعضا انحصاري نام برد و تاکيد کرد:صدور آني کارت نقدي در شعب بانک در کنار پرداخت همراه(موبايل پيمنت) و قرعه کشي آن لاين از جمله خدمات منحصر به فردي است که بانک پارسيان به مشتريان خود ارائه مي دهد.