X
   
 
    • کاربری اصلی - فرم مشاهده خبر

      برای اولین بار در نظام بانکی کشور صورت گرفت :خرید الکترونیکی گواهی سپرده از طریق سایت اینترنتی پارسیان

      برای اولین بار در نظام بانکی کشور صورت گرفت :خرید الکترونیکی گواهی سپرده از طریق سایت اینترنتی پارسیان

      خرید گواهی سپرده الکترونیک از طریق اینترنت به صورت شبانه‌روزی توسط بانک پارسیان امکان‌پذیر شد. عبدالحمید منصوری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان با بیان این مطلب اظهار داشت:با کسب مجوز از بانک مرکزی واعلام انتشار گواهی سپرده، این اوراق از طریق اینترنت قابل خریداری است.

      خريد گواهي سپرده الکترونيک از طريق اينترنت به صورت شبانه‌روزي توسط بانک پارسيان امکان‌پذير شد. عبدالحميد منصوري معاون فناوري اطلاعات بانک پارسيان با بيان اين مطلب اظهار داشت:

      با کسب مجوز از بانک مرکزي واعلام انتشار گواهي سپرده، اين اوراق از طريق اينترنت قابل خريداري است.
      وي تصريح کرد: هزينه خريد گواهي از طريق شعب يا پرداخت از حساب‌هاي شتابي قابل پرداخت است. منصوري با تاکيد بر اينکه خريداران گواهي سپرده الکترونيکي پس از ثبت‌نام مي‌توانند هر زمان که بخواهند براي دريافت برگه گواهي به شعب بانک مراجعه کنند، گفت: مشتريان با ارائه شماره خريد الکترونيکي مي‌توانند از شعبه برگه گواهي را دريافت کنند.معاون فناوري اطلاعات بانک پارسيان افزود: اگر فردي نتواند براي دريافت برگه گواهي سپرده به شعبه بانک مراجعه کند، بانک برگه را به صورت امانت نزد خود نگهداري کرده و سود گواهي را در موعد مقرر به حساب شخص خريدار واريزمي‌کند.
      وي با اشاره به ديگر خدمات جديد اين بانک با بيان اينکه پروژه ايجاد بانک سخن سنج با مشارکت دانشگاه شريف و بانک پارسيان در حال انجام است، گفت: «هم‌اکنون تلفن بانک سخن سنج در ميان بخشي از کارکنان بانک مورد آزمايش قرار گرفته و احتمالا تا شش ماه ديگر اين خدمت به صورت عمومي ارائه مي‌شود.»
      منصوري گفت: «مهمترين بخش اين پروژه انطباق و قابل فهم کردن زبان فارسي و لهجه‌هاي موجود در دستگاه است که با ارائه اين خدمت ديگر نيازي به استفاده از كيبورد براي دريافت و انتقال اطلاعات نيست و فرد با صحبت كردن،خدمات مورد نيازرادريافت مي‌کند.»
      وي همچنين با بيان اينکه فرآيندهاي امنيتي نيز در اين خصوص پيش‌بيني شده، گفت: «اصولا در مباحث امنيت اطلاعات دو مقوله از اهميت بالا برخوردار است، يکي صحت و دقت اطلاعات و ديگري احراز هويت مشتري که بانک پارسيان در بخش‌هاي مختلف خدمات الکترونيک و اينترنتي خود از ابتدا به اين دو اصل توجه جدي داشته است.»
      وي افزود: بانک پارسيان از آغاز سعي داشت تا خدمات از ابتدا تا انتهاي خط به صورت مطلوب به مشتريان ارائه شود، اما وضعيت بازار اين خدمات و رقابتي که به صورت ناسالم شکل گرفت عملا باعث شد تا خدمات بانکداري الکترونيک به صورت مطلوب ارائه نشود و در برخي مواقع، حتي روند منفي در پيش بگيرد.

       

No Cache
Generate time: 1.8415720462799
Generate time 2: 0.58037209510803
Query time: 0.55557489395142