X
   
 
    • بانک پارسیان در سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی 10 شعبه جدید افتتاح کرد

      بانک پارسیان در سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی 10 شعبه جدید افتتاح کرد

      به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر،10شعبه جدید بانک پارسیان به طور پی در پی گشایش یافتند وخدمتگزاری به مشتریان را در تهران و شهرستان ها آغاز کردند.

      به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر،10شعبه جديد بانک پارسيان به طور پي در پي گشايش يافتند وخدمتگزاري به مشتريان را در تهران و شهرستان ها آغاز کردند.
      شعب آستارادر استان گيلان،بهشهردراستان مازندران،شاهين شهر دراستان اصفهان،مهديه کرمانشاه،ملاير در استان همدان از جمله شعب افتتاح شده در شهرستان ها بودند که از اين پس مدرن ترين خدمات بانکي را به هم ميهنان ارجمند ارائه خواهند داد.
      همچنين شعب آصف،ميدان انقلاب،شهرک اميد،نياوران،و مشيريه نيز به منظور رفاه حال بيشتر شهروندان عزيز تهراني در سطح شهر تهران گشايش يافتند و از اين پس با ارائه سبد متنوع خدمات بانکداري الکترونيک زمينه حضور گسترده تر شعب بانک پارسيان در ميان اقشار مختلف کشور را ميسر مي سازند.
      شعب جديد بانک پارسيان در تهران و شهرستان ها در حالي افتتاح شدند که اين بانک بنا بر اعلام سازمان مديريت صنعتي ،بر اساس آخرين رتبه بندي صد شرکت برتر حايز رتبه برتر در ميان بانک هاي کشور شده است.
      بانک پارسيان هم اکنون دهمين سال فعاليت خود را پشت سر مي گذارد و در طي يک دهه فعاليت، موفق به کسب رتبه هاي قابل توجهي در سطح ملي و بين المللي گرديده است.