X
   
 
    • پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان در شعب منتخب بانک پارسیان آغاز شد

      پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان در شعب منتخب بانک پارسیان آغاز شد

      صندوق سرمایه گذاری کارگزاری پارسیان با دریافت مجوز از سازمان بورس ، پذیره نویسی خود را در شعب منتخب بانک پارسیان آغاز کرد .

      صندوق سرمايه گذاري کارگزاري پارسيان با دريافت مجوز از سازمان بورس ، پذيره نويسي خود را در شعب منتخب بانک پارسيان آغاز کرد .
      علي جهاني مدير روابط عمومي پارسيان با اعلام اين خبر اظهار داشت : پذيره نويسي اين صندوق با سرمايه 500 ميليارد ريالي و با درآمد ثابت و پيش بيني سود سالانه 17 درصد در شعب منتخب بانک پارسيان و کارگزاري پارسيان آغاز شده است .
      وي با اعلام اينکه اين پذيره نويسي از 22 اسفند در شعب منتخب بانک پارسيان آغاز شده است در اين خصوص گفت : 70 درصد از دارايي هاي صندوق در اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمايه گذاري مي شود و 30 درصد مابقي آن از طريق سهام حق تقدم در بورس اوراق بهادار و نيز بازار اول فرابورس عرضه خواهد شد .
      جهاني در ادامه افزود :از ويژگي هاي اين صندوق ،کاهش ريسک سرمايه گذاري با توزيع دارايي ها در اوراق با درآمد ثابت و سهام مي باشد.در اين روش سرمايه گذار امکان بهره مندي همزمان از سود اوراق با درآمد ثابت و بازدهي سهام را داراست.
      وي در پايان گفت : شرکت کارگزاري پارسيان نقد شوندگي اصل واحدها را تضمين کرده ، و پرداخت سود را در پايان هر فصل انجام خواهد داد.
      جهاني همچنين افزود:اين طرح براي علاقه مندان به سرمايه گذاري بسيار مناسب است و مشتريان مي توانند در چارچوب اين طرح، از مشاوره کارشناسان خبره ،مجرب و کارآمد ما در زمينه سرمايه گذاري برخوردار شوند.